Teraz čítate
YouTube podnikol skvelý krok, zruší otravné 30-sekundové reklamy

YouTube budúci rok mierne pozmení zobrazovanie reklám vo videách. Potešia sa najmä tí používatelia, ktorí si neplatia prémiovú službu YouTube Red.

Sleduj Fontech.sk aj na Facebooku, YouTube a Instagrame!

Pokiaľ žiješ na Slovensku, platenú službu YouTube Red bez reklám a s prémiovými funkciami pravdepodobne nepoužívaš, nakoľko u nás zatiaľ nie je dostupná. Tým pádom si odkázaný na videá s reklamami, ktoré môžu byť v niektorých prípadoch skutočne veľká otrava. Budúci rok však YouTube mierne zmení svoj prístup a otravnú reklamu dlhú 30 sekúnd prestane podporovať. Urobí tak najmä v prospech kratších reklám a používateľov.

youtube red
zdroj fotografie: YouTube

Hovorca YouTube potvrdil tento krok nasledujúcimi slovami: „Sme odhodlaní poskytovať online používateľom lepšiu skúsenosť s reklamami. Vrámci toho sme sa v roku 2018 rozhodli zrušiť 30-sekundovú reklamu, ktorá sa nedá preskočiť a zamerať sa radšej na kratšie formáty, ktoré sú dobré pre inzerentov aj používateľov.“

zdroj fotografie: Engadget

Namiesto zrušených 30-sekundových reklám by sa mali viac rozšíriť 6-sekundové reklamy. I keď predsa len nejaké reklamy, ktorú sa nebudú dať preskočiť ostanú, no stále sa jedná o vítanú novinku. Ďalšou teóriou ale je, že tieto kroky sú od YouTube akýsi chyták. Sľúbil totiž, že zruší iba 30-sekundové reklamy a tým pádom môže vymyslieť nové reklamy, ktoré budú kratšie ako 30 sekúnd. Pokojne sa môže stať, že zavedie napríklad 20-sekundové reklamy, čo by nás však rozhodne nepotešilo.

Aká je tvoja reakcia?
Milujem to
50%
Páči sa mi to
0%
Chcem to
0%
Mám to
0%
Nepáči sa mi to
0%
Neznášam to
50%
O autorovi
Peter Puhovich
Študent strednej školy so zameraním na grafický dizajn, fanúšik smartfónov, ale aj iných IT zariadení. O technológie som sa začal zaujímať vďaka svojmu prvému Android tabletu a po čase ma zaujali aj čínske zariadenia. Vo voľnom čase rád píšem články, pozerám seriály a tiež bicyklujem. Ak budete mať akékoľvek otázky, môžete ma kontaktovať e-mailom alebo na sociálnych sieťach.