Teraz čítate
Samsung zahájil program výmeny phabletu Galaxy Note 7. Takto funguje na Slovensku

banner-note-7
Štart predaja phabletu Galaxy Note 7 po celom svete je doslova katastrofou. Po známych problémoch s vybuchujúcimi batériami, juhokórejský gigant uznal svoju chybu a sťahuje všetky predané smartfóny. Samozrejme, táto nepríjemná situácia sa týka aj slovenských zákazníkov. 

Sleduj Fontech.sk aj na Facebooku, Google+ a Instagrame!

K situácii sa vyjadrilo aj samotné zastúpenie spoločnosti na Slovensku. V priloženej správe informuje majiteľov, ako prebieha výmena a čo všetko musia spraviť, aby mohli zakúpený smartfón bez problémov vrátiť. Prečítajte si teda vyjadrenie Samsung Slovensko o tomto nepríjemnom probléme, ktorý momentálne sužuje najväčšieho výrobcu na svete. Dajte nám tiež vedieť v komentároch, či ste najnovšiu vlajkovú loď Samsungu už vrátili alebo len plánujete vrátenie v najbližších dňoch.

Samsung Galaxy Note 7 64GB môžete kúpiť v e-shopoch za cenu od (Zdroj: Heureka.sk)
Porovnať ceny >>

samsung-galaxy-note-7-explodoval

Galaxy Note 7 poškodený explóziou

„Spoločnosť Samsung sa zaviazala k výrobe produktov tej najvyššej kvality a akúkoľvek správu o prípadných chybách od našich zákazníkov berieme veľmi vážne. V reakcii na hlásené prípady týkajúce sa Galaxy Note 7 sme vykonali dôkladné vyšetrovanie a zistili sme poruchy na batérii tohto mobilného zariadenia. Doteraz k 1. septembru došlo k 35 prípadom, ktoré boli nahlásené po celom svete. V súčasnej dobe vykonávame veľmi starostlivé kontroly s našimi dodávateľmi, aby sme zamedzili ďalšiemu šíreniu chybných batérií naprieč trhom. Keďže je bezpečnosť a spokojnosť zákazníkov našou absolútnou prioritou, pozastavili sme predaj Galaxy Note 7.

Zákazníkom, ktorí si Galaxy Note7 už zakúpili, umožníme v nadchádzajúcich týždňoch výmenu. Zákazníci zo Slovenska môžu kontaktovať naše Zákaznícke kontaktné centrum na bezplatnej telefónnej linke 0800 726 786, kde im budú poskytnuté bližšie informácie ako ďalej postupovať a zodpovedané prípadné otázky k nimi zakúpenému modelu Galaxy Note 7. Sme si vedomí, že pre niektorých zákazníkov to môže znamenať isté nepohodlie, avšak pre Samsung je absolútnou prioritou, aby sme na trhu predávali bezchybné produkty tej najvyššej kvality. V spolupráci s našimi partnermi teraz hľadáme také cesty, aby prípadná výmena bola pre našich zákazníkov čo najjednoduchšia a efektívna.”

TIP: Je to oficiálne: Samsung sťahuje 850-eurový Galaxy Note 7 z celosvetového predaja

Aká je tvoja reakcia?
Milujem to
25%
Páči sa mi to
0%
Chcem to
0%
Mám to
0%
Nepáči sa mi to
75%
Neznášam to
0%
O autorovi
Dávid Igaz
Študent a fanúšik najnovších technológií. Pre web FonTech.sk som začal písať v roku 2015 a v súčasnosti sa starám o denné novinky, recenzie zariadení a o administráciu. Vo voľnom čase si rád pozriem dobrý film, vypočujem kvalitnú hudbu a vyskúšam novinky z rôznych oblastí techniky. V prípade akýchkoľvek otázok ma neváhajte kontaktovať na david@fontech.sk.