Jedna s najčerstvejších noviniek z dielne Čínskeho UMIDIGI, model One Pro, všetkých poriadne prekvapil v tom dobrom slova zmysle. Zatiaľ žiaden 150 € smartfón nedokáže vyvárať tak dobré fotografie, ako UMIDIGI One Pro.
Z kvality tohoto fotoaparátu zostal milo prekvapený aj samotný výrobca. One Pro dokáže vytvárať fotografie s takzvaným „bokeh“ efektom na úrovni top vlajkových lodí ako iPhone 8, či dokonca Huawei P20. Kvalita tohoto efektu bola docielená hlavne vďaka duálnej zadnej kamere, ktorú výrobca do svojho zariadenia vložil. Niektorí Čínski výrobcovia sa snažia docieliť tento efekt aj za použitia iba jedného snímača, no výsledný efekt sa ani zďaleka nerovná tomu, ktorý bol zhotovený duálnou kamerou.


UMIDIGI One Pro je však stále 150 € zariadenie, ktoré za svoju cenu ponúka veľmi nadštandardnú výbavu. V telefóne za takúto cenu by si asi nečakal NFC, bezdrôtové nabíjanie, 4 GB operačnú pamäť a už spomínaný duálny zadný fotoaparát, ktorý má rozlíšenie 12 + 5 MPx. Je teda pochopiteľné, že v horších svetelných podmienkach určite nebude fotiť ako niekoľkonásobne drahší iPhone či Huawei P20. Ak sú však svetelné podmienky ideálne, tak aj ty s ním dokážeš vytvoriť takéto nádherné fotografie.


Teraz čítajú

RECENZIA RECENZIA: Existuje vôbec rovnocenný konkurent na našom trhu? Vyskúšali sme nový hit medzi cenovo dostupnými vlajkovými loďami

Google čelí vážnej žalobe, Android ilegálne sleduje používateľov smartfónov a porušil pravidlá EÚ

Slovensko začína diskutovať o „zelenom“ certifikáte. NCZI otvára diskusiu s odborníkmi

Dočkáme sa elektromobilu Apple a rokoval Tim Cook s Muskom o kúpe Tesly?

Oficiálne rozhodli. Google sa vyhol miliardovej pokute a Android „postavil“ legálne
Články, ktoré hýbu svetom

V Česku idú príkladom. MHD v jednom z miest je už 100 % ekologická, vyradila posledný dieselový autobus

NESMIEŠ PREHLIADNUŤ VEĽKÝ VÝBER: Toto je 8 Windows programov, pri ktorých stále neveríme, že sú zadarmo

Dvaja kamaráti z Brna predstavili čip, ktorý ti zjednoduší život. Stačí si ho nalepiť na mobil

Špinavý label z československých ulíc búra stereotypy. Slováci investovali tisíce, aby vytvorili „porno“ rodinu
