Predplatné PREMIUM na mesiac ZDARMA.

Od samého začiatku nám americká automobilka Tesla dokazuje, že je iná. Už neraz sme tak boli svedkami famózneho prístupu k zákazníkom, ktorým by sa mohli inšpirovať všetky spoločnosti sveta. Zváženie prianí a pripomienok zákazníkov by totiž malo byť samozrejmosťou aj po nákupe nejakého produktu.

Sú to totižto práve zákazníci, ktorí rozhodujú o tom, či daný výrobok bude úspešný, alebo nie. Ďalej sú to opäť zákazníci, ktorí sú s daným výrobkom v kontakte najčastejšie a vedia tak po istom čase objektívne zhodnotiť jeho klady a zápory. Taktiež im často napadne niečo, čo nenapadlo ani samotným výrobcom. Ako skvelý príklad môže poslúžiť chlapík menom Paul Franks, ktorý sa neštítil so svojim zlepšovacím návrhom osloviť samotného Elona Muska. Ten nám už v minulosti neraz dokázal, že si požiadavky zákazníkov nesmierne váži.

Na požiadavky odpovedá ten najpovolanejší

Na veľké množstvo z nich totiž otvorene reaguje na Twitteri, kde je pomerne aktívny. Pochopiteľne tak Paul oslovil Elona prostredníctvom tejto sociálnej siete, pričom jeho príspevok znel nasledovne:

„Nemohli by ste naprogramovať, aby sa po zaparkovaní a následnom vystúpení z vozidla odsunulo sedadlo a dvihol volant vyššie? Pri opätovnom nastupovaní mi to prekáža.“

Odpoveď na seba nenechala dlho čakať a ešte v ten istý deň na tento Tweet Elon zareagoval.

„Dobrý nápad, v jednom z nadchádzajúcich updatov pridáme túto funkciu do všetkých našich modelov.“

Zaujímavý nápad jedného zo zákazníkov sa tak nielenže stretol s pochopením, ale skutočne sa v budúcnosti premení v realitu. Len o pár hodín neskôr sme sa dočkali ďalšieho doplňujúceho Tweetu, na ktorý Elon zareagoval opäť. Išlo v ňom o požiadavku na to, aby sa spomínané sedadlá nastavili na predvolenú konfiguráciu ešte pred tým, ako vodič vstúpi do auta. Tento príspevok Elon Musk taktiež ocenil, pričom nezabudol podotknúť, že sa sedadlo automaticky nastaví do predvolenej konfigurácie v momente, kedy dôjde k dotyku kľučky.

Zo zákazníkov sa stáva komunita

Nenechaj si ujsť
Progresívna spoločnosť SpaceX a jej úspechy, o ktorých sa konkurencii ani len nesnívalo. Toto je naša budúcnosť

Takýmto zaujímavým prístupom si Tesla buduje zo svojich zákazníkov komunitu, ktorá má spoločný cieľ, a to vylepšiť elektromobily na čo najlepšiu možnú úroveň. Zároveň sa týmto spôsobom dokáže táto pokroková automobilka ešte viac zviditeľniť a získať tak na svoju stranu ešte väčšie množstvo ľudí. V neposlednom rade sa tiež jedná a jednoduché a poriadne účelné PR.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú