Televízory Slovákov zaplavia reklamy. Pribudne v nich nechcená „novinka“
V dnešnej dobe sme zahltení rôznymi druhmi reklám, ktoré sa na nás valia zo všetkých strán. Spoločnosť LG začala reklamný priestor využívať aj tam, kde by sme naozaj nečakali. Ako upozorňuje portál FlatpanelsHD, na jedných z najdrahších televízorov v ponuke značky sa zobrazuje šetrič obrazovky plný reklám.
Reklamy namiesto šetriča obrazovky
Redaktori z portálu FlatpanelsHD počas recenzovania nového modelu LG G4 OLED zažili zaujímavú a isto nečakanú skúsenosť. Pred tým ako sa spustí bežný šetrič obrazovky, sa začnú premietať reklamy na celú obrazovku. Recenzentom sa objavilo viacero reklám a boli lokalizované do regiónu, na ktorý bol televízor nastavený. Redaktorom sa na celú obrazovku objavila reklama streamovacej služby LG Channels, ale aj reklamy od externých spoločností. Počas zobrazovania bola reklama síce stlmená, avšak je otázne, či sa to v budúcnosti nezmení.
LG reklamy namiesto šetriča považuje za efektívne
Za reklamou namiesto šetriča obrazovky stojí LG Ad Solutions, divízia spoločnosti pre „pripojenú TV (CTV) a reklamu na rôznych obrazovkách“. Mnoho používateľov túto ich novinku nemusí prijať s nadšením, spoločnosť LG to však považuje za efektívnu funkciu.
„Spustenie našich reklám šetriča obrazovky bolo významným míľnikom vo zvyšovaní zapojenia divákov do inteligentných televízorov LG. Tento formát reklamy na celú obrazovku efektívne využíva čas nečinnosti obrazovky na zvýšenie viditeľnosti značky. Spätná väzba a výsledky štúdie potvrdili, že tieto reklamy priťahujú pozornosť a podporujú zmysluplné interakcie, vďaka čomu sú neoddeliteľnou súčasťou našich reklamných ponúk,“ uviedol Chris Weiland, riaditeľ produktového marketingu spoločnosti LG Ad Solutions. Reklamy namesto šetriča obrazovky sú nečakanou novinkou, dá sa tak predpokladať, že miera interakcie diváka a údiv je preto aspoň nateraz vyššia.
Ako vypnúť reklamu
Existuje možnosť, ako túto novinku vypnúť, aby sa zobrazoval klasický šetrič. V nastaveniach sa treba dostať do dodatočných nastavení a tam vypnúť funkciu „Screen Saver Promotion“. Keďže spoločnosť má samostatnú divíziu na reklamy, je otázne, ako sa bude táto funkcia ďalej vyvíjať a či divák bude mať aj naďalej možnosť vypnúť reklamy.
Spoločnosti si uvedomujú veľký vplyv reklám na používateľov. LG nie je jediná značka, ktorá s reklamami experimentuje. Amazon, Google a Roku už dlho budujú svoje stratégie zarábania na televíziách okolo reklám.
Ďakujeme, že čítaš Fontech. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@fontech.sk.
Teraz čítajú
Takto skoro to nikto nečakal. Gigantická zrážka našej Galxie s Andromedou sa začala, je ju vidieť voľným okom
Okamžite si ju zamiluješ. Gmail dostal najužitočnejšiu AI funkciu
Kotlárove výroky o pandémii majú následky. Vedci zo SAV mu poslali ostrý odkaz
Tisíce iPhonov vymenili za napodobeniny. Podvodníci zbohatli na chybe Apple a nikto si to nevšimol
Po nepriateľoch neostane nič. USA obnovili výrobu jadrovej bomby z hrôzostrašného prvku
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Váži 8 ton a rozdrtí ciele aj 100 metrov pod zemou. Odhalili najväčšiu jadrovú raketu na svete
- Ľudia sa jej nevedia nabažiť. Úspešná slovenská komédia prichádza online na obľúbenú službu
- Rusko zradil dlhoročný spojenec. Ukrajine začal posielať obrovské množstvo zbraní
- Keď to zbadali, neverili vlastným očiam. Vedci našli na dne známeho jazera desiatky gigantických dier
- Prosia o druhú šancu. Autori najväčšieho herného podvodu odhalili novú hru
-
- Váži 8 ton a rozdrtí ciele aj 100 metrov pod zemou. Odhalili najväčšiu jadrovú raketu na svete
- Ľudia sa jej nevedia nabažiť. Úspešná slovenská komédia prichádza online na obľúbenú službu
- Rusko zradil dlhoročný spojenec. Ukrajine začal posielať obrovské množstvo zbraní
- Keď to zbadali, neverili vlastným očiam. Vedci našli na dne známeho jazera desiatky gigantických dier
- Prosia o druhú šancu. Autori najväčšieho herného podvodu odhalili novú hru
-
- Váži 8 ton a rozdrtí ciele aj 100 metrov pod zemou. Odhalili najväčšiu jadrovú raketu na svete
- The Last of Us má vážnu konkurenciu. Nový film plný krvilačných monštier sa ukázal v prvom traileri
- Je to tu. Nový Deadpool dorazil na internet, pozrieš si ho len na jednom mieste
- Za málo peňazí dáva až príliš veľa muziky. Testovali sme jeden z najlepších elektromobilov súčasnosti
- Keď to zbadali, neverili vlastným očiam. Vedci našli na dne známeho jazera desiatky gigantických dier
Majú 2 miliardy rokov a stále žijú. Vedci našli neuveriteľné organizmy, toto ešte nevideli
Zlodeji budú škrípať zubami. Google spustil tajné funkcie, ukradnutý mobil im bude na nič
Toyota šokovala svet. Lietajúce taxíky budú čoskoro realitou, investovala do nich obrovskú sumu
Odborník varuje Slovákov: Tieto populárne zariadenia sú rizikom pre tvoje peniaze
Ľudia zúria, týka sa to aj Slovákov. Google zapol reklamy na najotravnejšom mieste
Copyright© 2024 by Startitup, s. r. o. Všetky práva vyhradené