Televízory Slovákov zaplavia reklamy. Pribudne v nich nechcená „novinka“
V dnešnej dobe sme zahltení rôznymi druhmi reklám, ktoré sa na nás valia zo všetkých strán. Spoločnosť LG začala reklamný priestor využívať aj tam, kde by sme naozaj nečakali. Ako upozorňuje portál FlatpanelsHD, na jedných z najdrahších televízorov v ponuke značky sa zobrazuje šetrič obrazovky plný reklám.
Reklamy namiesto šetriča obrazovky
Redaktori z portálu FlatpanelsHD počas recenzovania nového modelu LG G4 OLED zažili zaujímavú a isto nečakanú skúsenosť. Pred tým ako sa spustí bežný šetrič obrazovky, sa začnú premietať reklamy na celú obrazovku. Recenzentom sa objavilo viacero reklám a boli lokalizované do regiónu, na ktorý bol televízor nastavený. Redaktorom sa na celú obrazovku objavila reklama streamovacej služby LG Channels, ale aj reklamy od externých spoločností. Počas zobrazovania bola reklama síce stlmená, avšak je otázne, či sa to v budúcnosti nezmení.
LG reklamy namiesto šetriča považuje za efektívne
Za reklamou namiesto šetriča obrazovky stojí LG Ad Solutions, divízia spoločnosti pre „pripojenú TV (CTV) a reklamu na rôznych obrazovkách“. Mnoho používateľov túto ich novinku nemusí prijať s nadšením, spoločnosť LG to však považuje za efektívnu funkciu.
„Spustenie našich reklám šetriča obrazovky bolo významným míľnikom vo zvyšovaní zapojenia divákov do inteligentných televízorov LG. Tento formát reklamy na celú obrazovku efektívne využíva čas nečinnosti obrazovky na zvýšenie viditeľnosti značky. Spätná väzba a výsledky štúdie potvrdili, že tieto reklamy priťahujú pozornosť a podporujú zmysluplné interakcie, vďaka čomu sú neoddeliteľnou súčasťou našich reklamných ponúk,“ uviedol Chris Weiland, riaditeľ produktového marketingu spoločnosti LG Ad Solutions. Reklamy namesto šetriča obrazovky sú nečakanou novinkou, dá sa tak predpokladať, že miera interakcie diváka a údiv je preto aspoň nateraz vyššia.
Ako vypnúť reklamu
Existuje možnosť, ako túto novinku vypnúť, aby sa zobrazoval klasický šetrič. V nastaveniach sa treba dostať do dodatočných nastavení a tam vypnúť funkciu „Screen Saver Promotion“. Keďže spoločnosť má samostatnú divíziu na reklamy, je otázne, ako sa bude táto funkcia ďalej vyvíjať a či divák bude mať aj naďalej možnosť vypnúť reklamy.
Spoločnosti si uvedomujú veľký vplyv reklám na používateľov. LG nie je jediná značka, ktorá s reklamami experimentuje. Amazon, Google a Roku už dlho budujú svoje stratégie zarábania na televíziách okolo reklám.
Čítajte viac z kategórie: Novinky
Ďakujeme, že čítaš Fontech. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@fontech.sk.
Teraz čítajú
Vedci našli kľúč k energii budúcnosti. Vytvárať ho budú z problémového materiálu
Giganti sa spojili, aby zachránili spaľováky. Dostanú technológie, aké čakáš len od elektromobilov
Sankcie im zlomili väz. Rusko môže prísť o dôležitú zbraň, kľúčový výrobca je na pokraji bankrotu
Sú účinnejšie než radary. Česi našli zaujímavý spôsob, ako zastaviť cestných pirátov
Klasické turbíny nemajú šancu. Čínska lietajúca elektráreň má extrémny výkon, prekonáva rekordy
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP
Ukrajina a Maďarsko v ostrom spore: „Vyzývame Zelenského, aby sa prestal vyhrážať“
Tréner Matej vyvracia mýty o cvičení: Beh nie je zázračná metóda na chudnutie, toto sú 3 zásady správneho tréningu (ROZHOVOR)
Americké úrady stopli vakcínu proti vírusu z komárov. Objavili sa vážne nežiaduce účinky
Nové ohnisko vírusovej hepatitídy typu A: Hygienici hlásia už 50 prípadov
Trumpova ruka vzbudila pozornosť: Biely dom reaguje na zvláštne zábery
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Už ich nič nezastaví. Automobiloví giganti spojili sily, nečakaná aliancia zmení elektromobily
- Spaľováky pošle do hrobu. Škoda urobí z milovaného auta Slovákov elektromobil, takto bude vyzerať
- Za úplnu banalitu zaplatíš 5 000 €. V EÚ zvažujú pokutovú reformu, ktorá môže byť pre Slovákov devastačná
- Nabíjanie môže byť špinavšie, než si myslíš. Vedci odhalili nečakaný problém elektromobility
- Benzín a nafta sú minulosťou. Čerpacia stanica prestala predávať fosílne palivá, nabiješ tu už len elektromobil
-
- Európa čelí novej hrozbe. Večný spojenec Ruska uvažuje nad tým, čo bolo doteraz nemysliteľné
- Vedci rozlúštili pôvod záhadného signálu a ostali bez slov. Nič podobné ešte nevideli
- Nová vlna telefonických podvodov útočí na Slovákov. Neznáme číslo ti môže vybieliť účet, existuje spôsob obrany
- Derú sa do popredia svetovej ekonomiky. Veľmoc našla nálezisko so 100 miliónov tonami ropy
- Nová Dacia je najväčšia v histórii. V teste ukázala, že toto už nie je lacné SUV pre každého
-
- Európa čelí novej hrozbe. Večný spojenec Ruska uvažuje nad tým, čo bolo doteraz nemysliteľné
- Vozidlo ti vyradia z evidencie. Štát našiel spôsob, ako skoncovať so zlozvykom motoristov na Slovensku
- Ľudstvo má obrovský probém. Po celom svete mizne sladká voda, vedci už poznajú dôvod
- Vedci rozlúštili pôvod záhadného signálu a ostali bez slov. Nič podobné ešte nevideli
- Európska mocnosť chce najsilnejšiu armádu kontinentu. Do výzbroje naleje 355 miliárd eur
Americká vláda kúpila 10 % Intelu. Ide o signál národnej bezpečnosti
Streamer zomrel počas 12-dňového maratónu. Francúzsky regulátor priznáva právnu dieru
Nemalá strata: Ukrajinské vojenské letectvo prišlo o ďalší z cenných lietajúcich strojov
Európska mocnosť sa obáva AI. Tretina verí, že im zoberie prácu v blízkej budúcnosti
Maličký ostrovný štát má problém, ktorý sa nedá zastaviť. Sopku zachvátili 30-metrové gejzíry lávy
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP