Komédia so zmenami názvov a dizajnu jednej z najväčších streamovacích služieb sveta sa končí. Platforma Max sa čoskoro dočká zmeny názvu a vracia sa späť k pôvodnej značke HBO Max. Prevádzkovatelia služby tak uzatvárajú zvláštnu kapitolu, v ktorej sa chceli odlíšiť od konkurencie. Nakoniec sa však stal presný opak a realita ukázala, že sila značky HBO medzi divákmi stále rezonuje.

HBO je späť

Streamovacia služba Max sa od tohto leta opäť premenuje na HBO Max, čím sa vráti k názvu, ktorý používala pred tromi rokmi. V marci 2022 bola platforma uvedená na Slovensku pod značkou HBO Max, ale už o rok neskôr prešla na nový dizajn a názov Max.

Spoločnosť Warner Bros. Discovery vtedy argumentovala, že HBO je synonymom prémiového obsahu pre dospelých a tento názov by mohol odradiť rodiny či mladšie publikum. Max mal byť univerzálnejší, s ponukou od detských rozprávok až po veľké filmové hity. Výsledkom však bolo, že služba stratila identitu a stratila sa v mori ďalších platforiem bez výraznejšieho charakteru.

Po dvoch rokoch teraz zástupcovia spoločnosti ohlasujú návrat späť k starému názvu HBO Max. Používatelia služby si v posledných týždňoch mohli všimnúť návrat k čiernemu dizajnu, ktorý je pre HBO typický. Išlo o prvý krok v rámci „rebrandigu“, v lete tohto roka bude nasledovať aj oficiálna zmena názvu.

Pre predplatiteľov sa nič nemení – HBO Max bude naďalej ponúkať rovnaký obsah za rovnakých podmienok ako služba Max. Zmena je čisto marketingovým krokom, od ktorého si Warner Bros. Discovery sľubuje zvýšenie záujmu a nárast počtu predplatiteľov.

 

Zobraziť tento príspevok na Instagrame

 

Príspevok, ktorý zdieľa Variety (@variety) 

Cieľ je nabrať 150 miliónov predplatiteľov

Šéf obsahu HBO Max, Casey Bloys, vysvetľuje, že spoločnosť vníma zmenu v preferenciách divákov – tí už nechcú viac obsahu, ale kvalitnejší obsah. HBO s viac než 50-ročnou históriou je symbolom kvality a Warner Bros. Discovery sa k tejto značke opäť vracia.

Z pohľadu Warner Bros. Discovery je streamingová divízia čoraz dôležitejšia – prvýkrát v histórii prekonali jej zisky výnosy od filmových štúdií. Služba má aktuálne vyše 122 miliónov predplatiteľov a rastie rýchlejšie než väčšina konkurencie. Ambície sú vysoké: do konca roka 2026 chcú Warneri prekročiť 150 miliónov predplatiteľov a postupne sa prepracovať na svetovú dvojku hneď za Netflixom.

Čítajte viac z kategórie: Filmy & seriály

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú

NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP