Aktualizácia 4. novembra: Streamovacia služba SkyShowtime dorazí na Slovensko vo februári budúceho roka. Informujú o tom zástupcovia služby v tlačovej správe. Potvrdzujú, že vo februári 2023 bude SkyShowtime spustené aj v Českej republike, Poľsku, Maďarsku a ďalších krajinách.

Presný dátum bude upresnený 14. decembra, spoločne s ním sa dozvieme aj cenu predplatného, ktorá nateraz zostáva tajomstvom. S veľkou pravdepodobnosťou sa bude pohybovať medzi 4,99 € až 6,99 €, za ktoré je služba dostupná v Portugalsku a ďalších európskych krajinách.

Nová streamovacia služba predstaví viac než 10-tisíc hodín obsahu, opierať sa bude predovšetkým o tvorbu filmových štúdií Universal, Dreamworks či Paramount, ako aj seriály z produkcie Showtime a Sky. Služba tiež bude spoliehať na vlastnú exkluzívnu tvorbu, jej domovom sa stanú filmové série ako Top Gun, Mission: Impossible či Rýchlo a zbesilo.

SkyShowtime

SkyShowtime bude v pomerne krátkom čase už tretím novým globálnym hráčom s televíznym obsahom, ktorý príde na Slovensko. Počas tohto roka boli u nás predstavené platformy HBO Max a Disney+,

Pôvodný článok: Streamovacia služba SkyShowtime tento rok na Slovensko nepríde, hoci to bolo pôvodne avizované. Nová platforma mala ambície štartovať na Slovensku a v celkovo 22 európskych krajinách ešte počas tohto roka, nakoniec sa však jej príchod o niečo oneskorí.

Ako informuje Variety, SkyShowtime svoje plány expandovať do Európy v tomto roku splní iba čiastočne. 20. septembra bude nová videoslužba predstavená vo štvorici severských krajín, nasledovať do konca roka ešte bude štart v Holandsku.

Následne služba plánuje spustenie aj v krajinách strednej a východnej Európy, má sa tak stať ale až počas prvého štvrťroka 2023. SkyShowtime bude okrem Slovenska predstavený aj v Česku, Maďarsku alebo Poľsku.

Cena je zatiaľ otázna

Nová streamovacia platforma zatiaľ neuviedla presný dátum, kedy chce u nás štartovať, rovnako nepoznáme ani cenu predplatného. V severských krajinách bude predplatné za 6,99 € na mesiac.

Paramount

SkyShowtime bude dostupný ako cez webové prehliadače, tak aj cez systémy Android, iOS či tvOS. Služba rovnako avizuje zaradenie do ponúk operátorov. Veľkou otázkou nateraz zostáva aj lokalizácia obsahu, podľa riaditeľa spoločnosti budú aplikácia a obsah služby dostupné v 18 rôznych jazykoch. Chýbať by medzi nimi nemala ani slovenčina.

Tisícky hodín obsahu

Streamovacia platforma ponúkne obsah dvojice najstarších hollywoodskych filmových gigantov v podobe Paramount Pictures a Universal Pictures. Na trhu Severnej Ameriky obe spoločnosti svoje služby prevádzkujú oddelene, v boji o európskeho zákazníka však spájajú sily a chcú konkurovať tuzemským lídrom v podobe Netflixu, HBO či Disney+.

Služba ponúkne vyše 10 000 hodín obsahu, ktorý bude zahŕňať originálne série od NBCUniversal, Sky a ViacomCBS, vrátane titulov od Showtime, Nickleodon, Paramount Pictures, Paramount+ Originals, Sky Studios, Universal Picture a Peacock.

Dvojica štúdií pod sebou zhromažďuje silné filmové značky a množstvo hollywoodskych blockbusterov. Patria medzi ne napríklad série Jurský park, Rýchlo a zbesilo, Mission: Impossible, Top Gun, Tiché miesto alebo Transformers. Služba však produkuje aj silný vlastný obsah, globálny úspech tento rok slávila napríklad s akčnou sci-fi sériou Halo.

Obsahovou ponukou sa novinka bude snažiť vyhovieť všetkým divákom rôznych vekových kategórií a na svoje si tak prídu nielen rodiny s deťmi, ale aj fanúšikovia dokumentov a ďalších televíznych žánrov.

Na Slovensko tak v krátkom čase vstúpi už tretia globálna videotéka. V marci u nás štartovalo HBO Max, v júni zasa Disney+.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú

NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP