Na trhu nájdeme mnoho predplatných služieb, od tých, ktoré streamujú filmy a seriály ako Disney+ a Netflix, cez herné služby, medzi ktoré patria Game Pass a PlayStation Plus, až po kancelárske produkty ako Microsoft Office. Šéfka Logitechu Hanneke Faber sa teraz vyjadrila v rozhovore pre The Verge o plnánoch firmy so službou, aká tu ešte nebola.

Na to, že je vedúcou Logitechu len od decembra minulého roku, stihla už prísť s odvážnym konceptom takzvanej „forever mouse“. Pôjde o myš, ktorú si zákazník kúpi a následne bude platiť poplatky za softwarové updaty, ktoré prinesú myši nové funkcie. Túto stránku však ešte nemajú úplne domyslenú a pohrávajú sa s myšlienkou, že by zaviedli mesačné poplatky.

Forever mouse prirovnáva ku hodinkám Rolex, ktoré si ľudia kupujú s vedomím, že sa o ne budú starať a vydržia im do konca života. Podobne by na tom mala byť táto myš, ktorá bude vyrobená z prémiových materiálov, aby vydržala čo najdlhšie. Nový produkt sa pokúša obhájiť aj ich cieľom znížiť uhlíkovú stopu o polovicu, keďže forever mouse by mala zostať roky aktuálnou, vďaka pravidelným updatom.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú