Predplatné PREMIUM na mesiac ZDARMA.

Elektrický pick-up z dielne Tesly rozpútal búrlivé diskusie už krátko po svojom predstavení. Jedným z dôvodov bola nie celkom vydarená prezentácia a tým druhým bol samozrejme kontroverzný dizajn, ktorý mnohých šokoval a iných znechutil. Pravdou je, že Cybertruck si užíva veľkú pozornosť na internete, kde sa už objavili mnohé vtipy na jeho adresu. S vlastným príspevkom prišlo aj LEGO.

Známy výrobca hračiek a stavebníc totiž na sociálnych sieťach zverejnil to, čo v popise nazval „evolúciou nákladných vozidiel“ a taktiež nezabudol podotknúť, že jeho novinka je odolná voči rozbitiu. Tým spoločnosť nepriamo narážala práve na prezentáciu odolnosti skla v novom Cybetrucku, ktoré na pódiu nezvládlo testy podľa očakávaní.

Pod príspevkom LEGA sa krátko na to znova začali objavovať posmešné komentáre na adresu pick-upu Tesly. Ten sa dostal do pozornosti práve vďaka svojmu hranatému a skutočne kontroverznému dizajnu. Napriek tomu je však oň obrovský záujem a Elon Musk už na Twitteri potvrdil, že počet predobjednávok prekročil hranicu 250 000.

Zdroj: LEGO/Facebook, Elon Musk/Twitter

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú