YouTube si pre svojich používateľov prichystal ďalšiu nesmierne otravnú zmenu, ktorá momentálne prechádza testovaním. Po správach, že služba pracuje na zákaze blokátorov reklám, prichádza zásadná zmena v preskakovaní reklám, informuje portál Search Engine Land na základe komunikácie s hovorcom spoločnosti.

Nové tlačidlo má byť čiastočne transparentné, zmenšené a zaoblené. Portál AndroidPolice píše, že tieto zmeny mali viesť k nižšej miere preskakovania reklám, respektíve tento proces spomaliť. Používatelia sú totiž na nové tlačidlo zvyknutí natoľko, že reklamy preskakujú prakticky okamžite.

To spoločnosti zasahuje do zisku z reklám, s čím sa už dlhšiu dobu snažia bojovať. Ako sme spomenuli, nové tlačidlo je zatiaľ vo fáze testovania a momentálne sa nehovorí o celoplošnom zavedení.

Všimol som si toto naozaj malé tlačidlo „Preskočiť reklamy“, zdá sa, že spoločnosť Google toto nové tlačidlo testuje. Má nový formát a je oveľa menšie ako normálne políčko „preskočiť“. Ak sa to zavedie, ovplyvní to mieru zobrazenia a výdavky kampaní,“ povedal na X (Twitteri) expert na Google Ads Thomas Eccel.

Ako sme informovali v máji tohto roka, YouTube už dlhšiu dobu výrazne upravuje, ako fungujú reklamy na jeho platforme. Najzásadnejšou novinkou sú 30-sekundové nepreskočiteľné reklamy v aplikácii YouTube pre smart TV, no aj reklamy pri pozastavení videa.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú

NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP