Začiatkom týždňa sa za katastrofálny technický stav titulu Cyberpunk 2077 ospravedlnil aj spoluzakladateľ štúdia Marcin Iwiński, ktorý však uviedol, že rozsiahle chyby neboli vývojárom pred uvedením hry na trh známe.
Mnoho ľudí bolo voči tomuto vyjadreniu pochopiteľne skeptických a ich obavy potvrdzuje aj najnovšia správa agentúry Bloomberg, ktorá zozbierala vyjadrenia od viac než 20 súčasných a bývalých zamestnancov štúdia. Tí pre portál potvrdili, že mnoho chýb sa našlo už počas finálnych testov pred uvedením hry a napriek poslednému trojtýždňovému odkladu vývojári vedeli, v akom stave hru púšťajú do sveta.
Teraz čítajú

Najštýlovejší elektromobil sveta? Volkswagen chce z ID.3 kabriolet, takto môže vyzerať

Kríženec Falcon 9 a Starship je tu, nová znovupoužiteľná raketa ide do sveta. Zakladateľ firmy musel zjesť čiapku

AKTUALIZOVANÉ Už ich bude vyše 1200. Najdlhšie odkladaná misia so Starlinkmi za posledné roky odštartuje o pár hodín

V EÚ oddnes platí "právo na opravu". Zatiaľ len pre vybrané druhy zariadení

Druhá sezóna FIFA PRO League štartuje už 4. marca. Ktorých 10 hráčov postúpilo do najvyššej ligy?
Články, ktoré hýbu svetom

Mysli agresívne, zabi nepriateľov a zvyšuj svoje zdravie. Oplatí sa ti zahrať nový akčný titul Outriders?

Zlomové testy sú hotové, elektrické lietadlo od Rolls-Royce vzlietne už o pár týždňov

Zaočkovaný Bill Gates prezradil, kedy budú môcť ľudia prestať nosiť rúška aj v spoločnosti

Chceli predávať náušnice, dnes majú najväčší handmade e-shop. Iba dobrý nápad nestačí, hovoria zakladatelia Sashe
