V čase sprísňovania opatrení proti šíreniu nákazy novým koronavírusom a nedostatočnej pomoci pre zasiahnuté sektory ekonomiky zaplatí česká vláda pol milióna korún za kampaň proti dezinformáciám na sociálnych sieťach TikTok, Instagram a YouTube. Uviedol to v piatok spravodajský server Novinky.cz.
Podľa riaditeľa odboru komunikácie Úradu vlády ČR Vladimíra Vořechovského, ktorý zmluvu podpísal, s prípravou kampane pomôžu dvaja mladí influenceri. Nákup reklamného priestoru na sociálnych sieťach sprostredkuje spoločnosť Jakuba Gulaba, ktorá bola do registra firiem zapísaná 30. novembra 2020.
Vořechovský uviedol, že dvojicu influencerov skontaktoval s epidemiológom Petrom Smejkalom, imunológom Zdeňkom Helom, epidemiológom Romanom Prymulom a ministrom zdravotníctva Jánom Blatným, ktorí sa postupne objavia v propagačných videách. Zatiaľ by malo ísť celkovo o sedem videí a reklama je podľa neho platená zhruba do polovice februára.
Tento postup vlády vyvolal množstvo kritických komentárov. Upozorňujú na to, že na reklamu bolo rýchlo uvoľnených pol milióna korún, avšak občania márne čakajú na podporu a zdravotníci dodnes nedostali odmeny za jesennú vlnu epidémie.
Teraz čítajú

VIDEO Slovenský AeroMobil vzlietol. Firma odhalila zábery z testov, predaj odštartuje o 2 roky

VW prišiel s radikálnym plánom. Predaje elektromobilov chce zdvojnásobiť už za pár rokov

Rýchlo a zbesilo opäť posúva dátum premiéry, očakávaný apokalyptický horor naopak uvidíme skôr

VIDEO Dostane HBO vlastný Black Mirror? Skvelá novinka ukazuje, aké je žiť so sledovacím čipom v mozgu

Exkluzívna premiéra. TV Samsungu dostávajú nový systém Antiku. Čo prináša a ako sa zmenil dizajn?
Články, ktoré hýbu svetom

PRIPOMIENKA Toľkoto ľudí využíva eSIM na Slovensku. Dvaja operátori prezradili detaily, podpora u ďalších zatiaľ chýba

Na Mesiaci budeme jesť ryby. Stravu vo vesmíre vyriešime nezvyčajným plánom - bude vôbec fungovať?

Slovenský Kickresume pomáha tvoriť životopisy. Prerazili v USA, teraz mieria na Slovensko

Mladý pár nechal zabehnutú prácu. V Bytči si otvorili kaviareň, ktorá je najdrahšia v meste, no stojí za to
