Predplatné PREMIUM na mesiac ZDARMA.

Po premiérovej časti relácie Byť zdravý je výhra, ktorú sledovalo vyše pol milióna divákov, prinieslo jej druhé vysielanie ešte vyššie čísla, vďaka ktorým RTVS prekonala všetky domáce komerčné televízie. Počas poslednej nedele sledovalo reláciu ešte o vyše 200-tisíc viac Slovákov ako pred týždňom, informuje portál MediaBoom.sk.

Z týždňa na týždeň sa tak sledovanosť relácie k očkovacej lotérii na Jednotke vyšvihla až na rekordných 788-tisíc divákov, čím si RTVS získala 37,3 % podiel na našom trhu. Relácia Byť zdravý je výhra počtom divákov predbehla aj tak veľké projekty komerčných televízií ako boli Slovania na JOJke či Pán Profesor na Markíze a iné večerné programy vysielané od začiatku roka.

V komerčnej cieľovej skupine získala relácia rating 13 % s podielom 35,8 %. Ešte pred týždňom bol rating relácie na úrovni 8,6 %. Vysielanie relácie na Jednotke tak môže počtom divákov postupne ohroziť aj ďalšie programy komerčných televízií.

Portál MediaBoom.sk upozorňuje, že Markíza môže stratiť kvôli programu Byť zdravý je výhra aj množstvo divákov, ktorých plánovala prilákať vysielaním ďalšej série Superstar od 5. septembra. O tomto možnom ohrození svedčí aj fakt, že relácia k Matovičovej očkovacej lotérii na RTVS číslami predbehla aj spravodajstvo na JOJke a Markíze.

Zdroj: MediaBoom.sk

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú