Známy grafický multiplatformový webový prehliadač s názvom Mozilla Firefox si od roku 2004 obľúbilo množstvo používateľov po celom svete. Najnovšie sa však Mozilla snaží o zmenu svojej doterajšej stratégie, s čím súvisí aj inovácia ich typického loga a celkového dizajnu, informuje portál The Verge.

Hlavným cieľom novej stratégie je priniesť širšiu ponuku produktov, ktorá bude spadať pod označenie Firefox Premium. Napriek tomu, že k dispozícii zatiaľ nie sú bližšie informácie, očakáva sa najmä zavedenie VPN a ponuky cloudových služieb. Ako už napovedá názov, bude sa jednať o prémiovú službu, ktorá by mala fungovať na základe napríklad mesačného predplatného.

S rozšírením ponuky produktov súvisí aj nové logo, ktoré bolo podľa spoločnosti potrebné vyvynúť tak, aby dokázalo zahŕňať celú škálu produktov. Ikona líšky s plameňmi pre grafikov nepredstavovala dostatok možností a práve preto muselo dôjsť k miernemu upraveniu či už farieb, alebo celkového vzhľadu. Nové logo je podľa nich omnoho kreatívnejšie a aj možnosť vytvorenia ikon pre ďalšie služby je jednoduchšia. Súhlasíš s týmto tvrdením, alebo sa ti viac pozdávalo staré, klasické logo ?

Zdroj: The Verge

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú