Firefox prichádza s novou stratégiou a zmenou klasického loga s líškou a plameňmi

Známy grafický multiplatformový webový prehliadač s názvom Mozilla Firefox si od roku 2004 obľúbilo množstvo používateľov po celom svete. Najnovšie sa však Mozilla snaží o zmenu svojej doterajšej stratégie, s čím súvisí aj inovácia ich typického loga a celkového dizajnu, informuje portál The Verge.

Sleduj Fontech aj na sociálnych sieťach!

FacebookInstagramYouTube

Hlavným cieľom novej stratégie je priniesť širšiu ponuku produktov, ktorá bude spadať pod označenie Firefox Premium. Napriek tomu, že k dispozícii zatiaľ nie sú bližšie informácie, očakáva sa najmä zavedenie VPN a ponuky cloudových služieb. Ako už napovedá názov, bude sa jednať o prémiovú službu, ktorá by mala fungovať na základe napríklad mesačného predplatného.

S rozšírením ponuky produktov súvisí aj nové logo, ktoré bolo podľa spoločnosti potrebné vyvynúť tak, aby dokázalo zahŕňať celú škálu produktov. Ikona líšky s plameňmi pre grafikov nepredstavovala dostatok možností a práve preto muselo dôjsť k miernemu upraveniu či už farieb, alebo celkového vzhľadu. Nové logo je podľa nich omnoho kreatívnejšie a aj možnosť vytvorenia ikon pre ďalšie služby je jednoduchšia. Súhlasíš s týmto tvrdením, alebo sa ti viac pozdávalo staré, klasické logo ?

Zdroj: The Verge

O autorovi
Patrik Zengevald
Volám sa Patrik a som študentom posledného ročníka magisterského stupňa štúdia. Rád športujem a zaujímam sa o novinky nielen zo sveta technológií.