Firefox prichádza s novou stratégiou a zmenou klasického loga s líškou a plameňmi
Známy grafický multiplatformový webový prehliadač s názvom Mozilla Firefox si od roku 2004 obľúbilo množstvo používateľov po celom svete. Najnovšie sa však Mozilla snaží o zmenu svojej doterajšej stratégie, s čím súvisí aj inovácia ich typického loga a celkového dizajnu, informuje portál The Verge.
Hlavným cieľom novej stratégie je priniesť širšiu ponuku produktov, ktorá bude spadať pod označenie Firefox Premium. Napriek tomu, že k dispozícii zatiaľ nie sú bližšie informácie, očakáva sa najmä zavedenie VPN a ponuky cloudových služieb. Ako už napovedá názov, bude sa jednať o prémiovú službu, ktorá by mala fungovať na základe napríklad mesačného predplatného.
We're more than a browser, so we've got a new look (and a few new logos) to cover our entire family of products! https://t.co/2MXU3A3lvW
— Firefox 🔥 (@firefox) June 11, 2019
S rozšírením ponuky produktov súvisí aj nové logo, ktoré bolo podľa spoločnosti potrebné vyvynúť tak, aby dokázalo zahŕňať celú škálu produktov. Ikona líšky s plameňmi pre grafikov nepredstavovala dostatok možností a práve preto muselo dôjsť k miernemu upraveniu či už farieb, alebo celkového vzhľadu. Nové logo je podľa nich omnoho kreatívnejšie a aj možnosť vytvorenia ikon pre ďalšie služby je jednoduchšia. Súhlasíš s týmto tvrdením, alebo sa ti viac pozdávalo staré, klasické logo ?
Zdroj: The Verge