Facebook pridáva na sociálnu sieť ďalšiu funkciu, ktorá by mala používateľom pomôcť lepšie pochopiť fungovanie reklám. Od 28. februára sa v rozbaľovacej ponuke „Prečo to vidím?“, ktorá sa zobrazuje pri reklamných postoch, bude okrem súčasných informácií nachádzať širší prehľad. Po novom tu používatelia nájdu aj to, kedy boli ich kontaktné informácie odovzdané, či išlo o súkromnú spoločnosť alebo jedného z partnerov Facebooku a kedy bol prístup zdieľaný medzi partnermi. Správu o tomto kroku priniesol portál TechCrunch.

Facebook sa tak týmto krokom opäť snaží vniesť viac transparentnosti do prostredie reklám na najväčšej sociálnej sieti sveta. V uplynulom roku zažila spoločnosť množstvo škandálov, ktoré sa týkalo súkromia používateľ, pričom bezproblémovo nezačal ani tento rok.

Zdroj: TechCrunch

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú