V článku boli použité materiály TASR.

Hisense, svetový líder v oblasti spotrebnej elektroniky, oficiálne ohlásil začiatok masovej výroby svojej 150-palcovej laserovej televízie. Toto oznámenie prišlo počas konferencie Laser Display Technology and Industry Development 2024 v čínskom Qingdao. Laserové televízory, ktoré v posledných rokoch zažívajú boom, sú považované za budúcnosť domácich obrazoviek vďaka ich úžasným možnostiam, ako je prispôsobiteľný dizajn, úspora energie a kvalita obrazu.

Laserová technológia

Na konferencii, ktorá nesie názov „Svetlo budúcnosti“, spoločnosť Hisense predstavila pokroky v oblasti laserovej technológie. Predovšetkým ich 150-palcová televízia je pripravená uspokojiť rastúci dopyt po väčších obrazovkách, ktoré ponúkajú kvalitnejší vizuálny zážitok. Dopyt po 100-palcových televízoroch sa totiž v posledných rokoch znásobil a laserové televízory patria medzi hlavné dôvody, prečo sa domáce obrazovky zväčšujú.

Spoločnosť Hisense sa teda rozhodla posunúť latku ešte vyššie a priniesť na trh ešte väčšiu verziu s cieľom rozšíriť možnosti pre domáce použitie aj profesionálne nasadenie.

Laserové displeje vynikajú svojou prispôsobivosťou, nízkou spotrebou energie a jednoduchou prenosnosťou. Hisense dokonca ukázal, že tieto obrazovky môžu byť zmenšené na veľkosť podobnú tabletu, čo umožňuje ich úplnú integráciu do interiéru domácnosti.

Podľa prezidenta Hisense Visual Technology, Dennysa Li, laserové televízory výrazne prispeli k popularizácii veľkých obrazoviek v domácnostiach. S príchodom ešte väčších modelov, ako je 150-palcový, môžu používatelia očakávať ešte pohlcujúcejší zážitok pri sledovaní filmov, športových podujatí alebo hraní hier.

Laserové televízory: Trend budúcnosti

Mladí spotrebitelia čoraz viac vyhľadávajú veľké obrazovky, ktoré ponúkajú dokonalý vizuálny zážitok. Pohlcujúce sledovanie filmov alebo zápasov sa stáva bežnou súčasťou moderných domácností. Laserová technológia sa vďaka svojej flexibilite prispôsobuje rôznym scenárom, a to od domácich projekcií až po profesionálne využitie.

Unsplash/Nicolas J Leclercq/Michal Luciak/FonTech

Hisense, so svojím 58,4 % podielom na globálnom trhu laserových televízorov, sa pevne drží na vrchole tohto odvetvia. Vďaka úspechom na svetových veľtrhoch, ako CES 2024 v USA a IFA v Nemecku, sa stáva priekopníkom nielen v technológii veľkých obrazoviek, ale aj v nových možnostiach, ktoré laserové displeje prinášajú.

So zavedením 150-palcovej televízie Hisense ukazuje, že sa laserová technológia stáva mainstreamom. Môžeme teda očakávať ďalší vývoj v oblasti laserových televízorov, ktoré budú nielen zväčšovať obrazovky, ale aj zvyšovať interakciu pomocou umelej inteligencie a šetriť energiu.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú