Viacerým menším tímom motoristickej formuly 1 sa nepáči priestor, ktorý dostali v seriáli „F1: Drive to Survive“ od streamovacej služby Netflix. Ako uvádza web Formel1.de, spomenuté tímy by chceli podobné množstvo vysielacieho času ako Mercedes či Ferrari, informovala SITA

Seriál Netflixu o zákulisí tohto motoristického športu má za cieľ rozšíriť fanúšikovskú základňu o mladších priaznivcov. Niektoré tímy si však myslia, že každý účastník F1 by mal dostať rovnakú pozornosť. Netflix navyše platí za výrobu seriálu veľké peniaze, ktoré sa následne distribuujú medzi jednotlivé tímy. Ukazuje sa, že väčšie tímy Mercedes, Ferrari a Red Bull Racing môžu počítať s výrazne väčšími čiastkami.

Menšie „stajne“ vytiahli z rukáva dôležitý argument. Boli to práve tieto tímy, ktoré počas natáčania prvej série umožnili štábom nahliadnuť do zákulisia, kým giganti Mercedes a Ferrari sa na nakrúcaní úvodnej série odmietli zúčastniť. V ďalších sériách však zmenili názor, no garáže sprístupnili iba počas niektorých pretekov.

Seriál „Drive to survive“ odhalil viacero zaujímavostí z fungovania kolotoča F1. Napríklad šéf tímu Haas Günther Steiner si vďaka nemu získal popularitu, keď ho kamery opakovane pristihli, ako používa „šťavnatý slovník“ voči svojim jazdcom a kritizuje ich za chyby.

Tretia séria, ktorá uzrela svetlo sveta len tento piatok, pozostáva z 10 epizód a nechá divákov nahliadnuť na najlepšie momenty uplynulej sezóny a cestu Lewisa Hamiltona za svojím siedmym titulom, debut Georgea Russella v Mercedese či premiérové víťazstvá Pierra Gaslyho a Sergia Pereza.

Zdroj: SITA, Formel1.de

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú

Články, ktoré hýbu svetom