Call of Duty: Mobile láme rekordy a za prvý týždeň od spustenia si túto hru na smartfóny stiahlo viac ako 100 miliónov hráčov. Vďaka mikro-transakciám zarobil vývojárom slušný balík peňazí, ktorý sa šplhá k hranici 18 miliónov dolárov, informuje 9to5mac.
Mobilnej hre Call of Duty sa darí perfektne, za čo určite môže aj značka tejto série, ktorú si štúdio Activision budovalo dlhé roky. Za prvý týždeň si hru stiahlo viac ako 56 miliónov hráčov na iOS a viac ako 43 miliónov hráčov na Android zariadeniach.

Podľa informácií z portálu CNBC tak COD: Mobile bezkonkurenčne porazil ďalšie Battle Royal fenomény ako Fortnite, ktorý si nainštalovalo 22,5 milióna hráčov za prvý týždeň, či mobilnú verziu PUBG, ktorá bola stiahnutá na 28 miliónov zariadení.
Vydať hru ako Free-to-Play s možnosťou mikro-transakcií sa taktiež javí ako veľmi dobrý krok zo strany Activision. Za toto krátke obdobie od spustenia im hra zarobila už spolu 17,4 milióna dolárov na oboch platformách, pričom majitelia Apple zariadení utrácajú za in-game nákupy o niečo viac. V prípade ich najväčších rivalov sú tieto čísla podstatne nižšie a to 2,3 milióna dolárov pri Fortnite a iba 600 tisíc dolárov pri PUBG.
Teraz čítajú

VIDEO Age of Empires IV predstavené a vieme aj dátum vydania. Technická stránka však veľmi sklame

NESMIEŠ PREHLIADNUŤ Sme veľmi blízko obrovského míľnika pre ľudstvo. Na Marse poletí vrtuľník, už roztočil vrtule

Vyrobili ďalšiu revolučnú batériu. Nabíja sa až 10-krát rýchlejšie ako súčasné lítium-iónové

VIDEO VIDEO: Elon Musk konečne ukázal, ako vyzerá preprava ľudí na Teslách revolučným tunelom pod Las Vegas

Ďalší veľký problém Facebooku: Opäť sa predávajú telefónne čísla ľudí, nepatria však do nedávneho megaúniku
Články, ktoré hýbu svetom

Testovanie na COVID-19 priamo v smartfóne? Prídu špeciálne senzory na detekciu vírusu

NASA ide utrácať: Na Mesiaci bude obrovský rádioteleskop a takto postavíme budovy pre osídlenie Marsu

Dvaja kamaráti z Brna predstavili čip, ktorý ti zjednoduší život. Stačí si ho nalepiť na mobil

Špinavý label z československých ulíc búra stereotypy. Slováci investovali tisíce, aby vytvorili „porno“ rodinu
