Slovenský startup CloudTalk získal v úspešnom kole financovania série B investíciu vo výške 26 miliónov eur. Vedená bola spoločnosťami KPN Ventures a Lead Ventures, ale podieľali sa na nej aj existujúci investori.

CloudTalk so sídlom v Bratislave a kanceláriami v Prahe ponúka komunikačné riešenie na báze umelej inteligencie pre moderné podnikové call centrá. Finančné prostriedky budú použité na urýchlenie rastu a inovácie cloudového telefónneho systému CloudTalk a riešení kontaktných centier poháňaných umelou inteligenciou.

Investícia prichádza v čase, keď sa obchodné a zákaznícke tímy na celom svete snažia o zvýšenie výkonnosti a efektivity v dôsledku výrazných ekonomických zmien. Čím si ju teda zaslúžili?

Ich riešenie je revolučné, firmy sa za ním idú roztrhať

Spoločnosť CloudTalk, ktorá bola založená v roku 2016, sa pôvodne zamerala na zjednodušenie telefonickej komunikácie pre podniky. V priebehu rokov zlepšila zákaznícku skúsenosť pre viac ako 4 000 obchodných tímov na celom svete, ktoré vybavili viac ako 400 miliónov zákazníckych hovorov.

Cloudtalk

Spoločnosť rozšírila svoje zameranie nad rámec tradičnej telefónie a začlenila umelú inteligenciu na automatizáciu úloh, ako je sumarizácia hovorov, zaznamenávanie poznámok a analýza sentimentu, čím optimalizuje efektivitu tímov a zvyšuje príjmy klientov.

Najnovšia investícia strategicky podporí inováciu produktov spoločnosti CloudTalk, najmä v oblasti komunikačných nástrojov založených na AI, zosúladí sa s vyvíjajúcimi sa potrebami vzdialených tímov a prekoná očakávania zákazníkov. Spoločnosť plánuje vytvoriť jednotný ekosystém pre tímy predaja a starostlivosti o zákazníkov, ktorý umožní produktívnejšie a zmysluplnejšie rozhovory.

Zaujali aj v zahraničí

Spoločnosť KPN Ventures, významný holandský telekomunikačný operátor a hlavný investor v tomto kole financovania, vyjadrila obdiv nad intuitívnymi riešeniami spoločnosti CloudTalk využívajúcimi umelú inteligenciu a jej schopnosťou plniť meniace sa potreby moderných podnikov. Táto investícia odráža významný krok vpred na ceste spoločnosti CloudTalk k transformácii podnikovej komunikácie.

Generálny riaditeľ spoločnosti CloudTalk Martin Malych zdôraznil odhodlanie spoločnosti zlepšiť medziľudské rozhovory a interakcie v podnikaní. Cieľom je zdokonaliť komunikačné nástroje poháňané umelou inteligenciou, zabezpečiť bezproblémovú integráciu s modernými obchodnými nástrojmi a uľahčiť bezproblémové interakcie používateľom na celom svete.

Cloudtalk

CloudTalk sa zameriava na budovanie platformy, ktorá rieši vyvíjajúce sa požiadavky vzdialených tímov, a jej cieľom je poskytovať inovatívne funkcie, ako je vytáčanie riadené umelou inteligenciou, konverzačná inteligencia a rozpoznávanie hlasu. Víziou spoločnosti je vytvoriť jednotný ekosystém, v ktorom sa každý zamestnanec môže zapojiť do produktívnejších a zmysluplnejších konverzácií.

Peniaze využije na vývoj AI

Toto kolo financovania predstavuje pre CloudTalk významný míľnik nielen z hľadiska finančného rastu, ale aj zásadnej transformácie spôsobu komunikácie v podnikoch. Startup vyjadril vďaku zákazníkom, členom svojho tímu a všetkým, ktorí prispeli k úspechu spoločnosti. Očakáva sa, že investícia podporí CloudTalk v ďalšom poskytovaní zmysluplnejších konverzácií, ktoré zvyšujú príjmy a spokojnosť.

„Už od našej prvotnej investície sme vedeli, že CloudTalk pôsobí v konkurenčnom prostredí, ale tím v spoločnosti CloudTalk na nás urobil dojem ich schopnosťou konštantne víťaziť nad všetkými týmito (naozaj veľkými) konkurentmi tým, že poskytuje množstvo rozličných, na pohľad malých funkcií, ktoré však vytvárajú obrovský rozdiel v každodennom živote sales tímov. Sme nadšení, že ich môžeme aj naďalej podporovať na ich ceste vpred, hovorí Mick Mackaay, Partner fondu henQ.

Unsplash/Omid Armin/Bing Image Creator

Investori sa podelili o svoje nadšenie z pozície CloudTalk ako popredného riešenia CCaaS (call centrum ako služba) využívajúceho umelú inteligenciu a ocenili jej intuitívne používateľské rozhranie a vedúce postavenie na trhu. Vyjadrili ochotu podporiť spoločnosť CloudTalk pri ďalšom rozširovaní jej medzinárodnej prítomnosti a zlepšovaní kvality hovorov.

Spoločnosť CloudTalk, ktorá v súčasnosti disponuje tímom 150 zamestnancov ponúkajúcich plne vzdialené pracovné prostredie alebo program vlastníctva zamestnaneckých akcií (ESOP), plánuje využiť túto investíciu na ďalší vývoj svojich komunikačných riešení poháňaných umelou inteligenciou a napredovanie vo svojom poslaní meniť spôsob, akým podniky komunikujú so zákazníkmi.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú