Predplatné PREMIUM na mesiac ZDARMA.

Automobilovú fabriku skupiny Stellantis (bývala PSA group) pri Trnave v stredu 20. marca návštívil najvyšší šéf Stellantisu Carlos Tavares, ktorý nám prezradil veľa exkluzívnych informácií. Stellantis je skupina, do ktorej patria mnohé automobilky ako Citroën, Peugeot, Fiat, Opel či dokonca aj Maserati – do roku 2015 sem dokonca patrilo aj Ferrari.

Hlavnou témou, ktorú sme s Tavaresom riešili, bola budúcnosť – elektromobilita a horúca novinka z dielne skupiny Citroën e-C3. Spomenul ale aj dôležitosť trnavskej továrne a rolu, ktorú bude v budúcnosti Stellantisu zohrávať, pričom prezradil, čo bude kľúčovým zameraním továrne, a predstavil stratégiu Stallantisu na zlepšenie kvality.

Taktiež vysvetlil, ako chcú znižovať výrobné náklady zvyšovaním efektivity tak, aby sa mohla premietnuť do zvýšenia cenovej atraktivity pre konečného spotrebiteľa. Carlosa Tavaresa sme sa pýtali aj na najnovšie technológie, ktorými chce Stellantis presvedčiť ľudí, aby si kupovali jeho elektromobily. Zároveň nám prezradil ako vníma konkurenciu z Číny a v čom vidí najväčší problém pre automobilky v Európe. Toto je rozhovor, ktorý nesmieš zmeškať.

V rozhovore sa dozvieš:

  • Aká budúcnosť čaká trnavskú fabriku
  • Kedy podľa Tavaresa „vymiznú“ spaľováky
  • Kedy sa začne v Trnave vyrábať Citroën e-C3 a koľko bude stáť
  • Či sa dočkáme elektromobilov, ktoré stoja rovnako ako spaľováky
  • Čo si myslí šéf Stellantisu o fyzických ovládačoch v kabínach
  • Ako vníma Tavares konkurenciu z Číny a čo s ňou plánuje robiť
Tento článok je dostupný členom Fontech PREMIUM

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú