Predplatné PREMIUM na mesiac ZDARMA.


Kontroverzné rozhodnutia niektorých slovenských televíznych staníc týkajúce sa zvyšovania poplatkov mnohí operátori neprivítali s nadšením. Napriek tomu ich ponechali vo svojej ponuke a diváci ich tak môžu aj naďalej sledovať na svojich obrazovkách. Nový prieskum teraz odhalil, ktorá zo slovenských televízií bola za prvých 6 mesiacov tohto roka populárnejšou. Prieskum dostal k dispózícii portal Živé.sk. 

Od začiatku roka sa toho udialo skutočne mnoho a možno si aj ty zaznamenal zvyšovanie požiadaviek slovenských televíznych staníc, ktoré si u operátorov presadili vyššie poplatky za šírenie vysielania. Televízia Markíza ale dokázala po ukončení vysielania cez DVB-T ušetriť milióny eur. Ako však na tom bola so sledovanosťou? Popularitu jednotlivých staníc zisťoval u divákov vo vekovej kategórii od 12 rokov nový prieskum.

Líder

Výsledky prezrádzajú, že Markíze sa podarilo udržať si prvenstvo medzi konkurenciou v každom mesiaci od marca tohto roka. Predtým bola na čele televízia JOJ, ktorá však za Markízou do dnešných dní poriadne zaostáva. Na treťom mieste sa umiestnila Jednotka, ktorej sledovanosť je oproti jej konkurentom na omnoho nižšej úrovni. V prieskume bola zahrnutá aj sledovanosť všetkých televíznych staníc, ktoré patria pod skupiny Markíza Group, JOJ Group a RTVS. Výsledky nie sú o nič prekvapivejšie, pretože aj v tomto prípade boli okrem februára najviac sledované stanice patriace do skupiny Markíza Group. Práve tie si získali prvenstvo aj v hlavnom vysielacom čase, a to až počas 18-tich júnových dní.

zdroj fotografie: Markíza

Nenechaj si ujsť
Jeden z najpopulárnejších slovenských TV operátorov zvyšuje svoje ceny. Môže za to Markíza a JOJka

V druhom mesiaci od začiatku roka si na chvíľu prvenstvo uchmatla JOJ Group, no RTVS znova značne zaostáva. Televízia JOJ bez svojich dcérskych staníc však bola zároveň najsledovanejšou stanicou počas hlavného vysielacieho času so zastúpením 21,4 %.

Ktoré projekty boli najúspešnejšie?

K tomu jej tiež pomohli nadpriemerné výsledky v sledovanosti titulov, ako Prázdniny, Inkognito, V siedmom nebi, ale aj historický seriál 1890. Markíza za TV JOJ zaostávala o 2,3 % a diváci si z jej vysielania obľúbili najmä program Tvoja tvár znie povedome či komediálny seriál Horná Dolná. Veľkú sledovanosť zaznamenali aj zápasy z Majstrovstiev Európy vo futbale hráčov do 21 rokov. Ktorú z našich slovenských televíznych staníc najčastejšie sleduješ ty?

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú