Predplatné PREMIUM na mesiac ZDARMA.


Komerčné televízie Markíza a JOJ si pýtajú od operátorov viac peňazí. Poplatky za poskytovanie televíznych služieb kvôli nim postupne zvyšuje mnoho operátorov, pričom najnovšie tak spravil aj Antik. 

Zákazníci operátora pocítia vyššiu sumu na septembrovej faktúre, ktorá im bude doručená začiatkom októbra. Tí, ktorí doteraz používali Antik Internet Štandard spolu so základným TV balíkom za 17,92 € mesačne budú od septembra platiť 19,92 €. Cena samotného balíka TANGO TV sa tým pádom zvýši z pôvodných 5,88 € za 7,88 € mesačne. Tieto zmeny platia ako pre nových, tak aj existujúcich zákazníkov, pričom existujúci majú na výber. Buď budú platiť o dve eurá mesačne viac a naďalej budú môcť sledovať programy Markízy a JOJky, alebo prídu na predajňu podpísať dodatok k zmluve a cena sa pre nich nezvýši. Tým pádom ale prídu o programy Markízy a JOJky.

markíza
zdroj fotografie: Markíza

Nenechaj si ujsť
Markíza a JOJka končí v základnom balíku ďalšieho veľkého operátora! Za používanie budeme platiť

K dispozícii je aj núdzová tretia možnosť, ktorou je odstúpenie od zmluvy. Keďže sa jedná o výraznú zmenu podmienok, operátor ponúka možnosť odstúpenia od zmluvy od dnes do 30 dní. Avšak, ak by to aj niekto nestihol, stále môže kedykoľvek podať výpoveď s trojmesačnou výpovednou lehotou. Možné to je vďaka tomu, že operátor svoje služby neposkytuje s ročnou alebo dvojročnou viazanosťou. Keďže Antik doteraz ponúkal triple-play službu s internetom, televíziou a pevnou linkou dohromady, kvôli zvýšeniu ceny je možné požiadať aj o zmenu programu na Antik Štandard a používať iba internet. Ak zákazníci požiadajú o zmenu do 31. augusta, nemusia sa báť vyššej sumy na faktúre.

joj
zdroj fotografie: JOJ

Podobne ako Antik, ceny kvôli Markíze a JOJke zvýšili aj operátori Satro, DSi Data, Skylink, Slovanet, UPS či Plustelka na anténe. Požadovanie vyšších poplatkov zo strany Markízy a JOJky je vzhľadom na divákmi kritizovaný obsah (reklamy, reklamy a reklamy) pomerne odvážne. Bohužiaľ, s cenami musia ísť hore aj poskytovatelia televíznych služieb, čo sa prejaví v peňaženkách zákazníkov.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú