Teraz čítate
Jeden z najpopulárnejších slovenských TV operátorov zvyšuje svoje ceny. Môže za to Markíza a JOJka


Komerčné televízie Markíza a JOJ si pýtajú od operátorov viac peňazí. Poplatky za poskytovanie televíznych služieb kvôli nim postupne zvyšuje mnoho operátorov, pričom najnovšie tak spravil aj Antik. 

Sleduj Fontech.sk aj na Facebooku, YouTube a Instagrame!

Zákazníci operátora pocítia vyššiu sumu na septembrovej faktúre, ktorá im bude doručená začiatkom októbra. Tí, ktorí doteraz používali Antik Internet Štandard spolu so základným TV balíkom za 17,92 € mesačne budú od septembra platiť 19,92 €. Cena samotného balíka TANGO TV sa tým pádom zvýši z pôvodných 5,88 € za 7,88 € mesačne. Tieto zmeny platia ako pre nových, tak aj existujúcich zákazníkov, pričom existujúci majú na výber. Buď budú platiť o dve eurá mesačne viac a naďalej budú môcť sledovať programy Markízy a JOJky, alebo prídu na predajňu podpísať dodatok k zmluve a cena sa pre nich nezvýši. Tým pádom ale prídu o programy Markízy a JOJky.

markíza
zdroj fotografie: Markíza

Nenechaj si ujsť
Markíza a JOJka končí v základnom balíku ďalšieho veľkého operátora! Za používanie budeme platiť

K dispozícii je aj núdzová tretia možnosť, ktorou je odstúpenie od zmluvy. Keďže sa jedná o výraznú zmenu podmienok, operátor ponúka možnosť odstúpenia od zmluvy od dnes do 30 dní. Avšak, ak by to aj niekto nestihol, stále môže kedykoľvek podať výpoveď s trojmesačnou výpovednou lehotou. Možné to je vďaka tomu, že operátor svoje služby neposkytuje s ročnou alebo dvojročnou viazanosťou. Keďže Antik doteraz ponúkal triple-play službu s internetom, televíziou a pevnou linkou dohromady, kvôli zvýšeniu ceny je možné požiadať aj o zmenu programu na Antik Štandard a používať iba internet. Ak zákazníci požiadajú o zmenu do 31. augusta, nemusia sa báť vyššej sumy na faktúre.

joj
zdroj fotografie: JOJ

Podobne ako Antik, ceny kvôli Markíze a JOJke zvýšili aj operátori Satro, DSi Data, Skylink, Slovanet, UPS či Plustelka na anténe. Požadovanie vyšších poplatkov zo strany Markízy a JOJky je vzhľadom na divákmi kritizovaný obsah (reklamy, reklamy a reklamy) pomerne odvážne. Bohužiaľ, s cenami musia ísť hore aj poskytovatelia televíznych služieb, čo sa prejaví v peňaženkách zákazníkov.

Aká je tvoja reakcia?
Milujem to
0%
Páči sa mi to
0%
Chcem to
0%
Mám to
0%
Nepáči sa mi to
73%
Neznášam to
27%
O autorovi
Peter Puhovich
Študent strednej školy so zameraním na grafický dizajn, fanúšik smartfónov, ale aj iných IT zariadení. O technológie som sa začal zaujímať vďaka svojmu prvému Android tabletu a po čase ma zaujali aj čínske zariadenia. Vo voľnom čase rád píšem články, pozerám seriály a tiež bicyklujem. Ak budete mať akékoľvek otázky, môžete ma kontaktovať e-mailom alebo na sociálnych sieťach.
  • Peter Kekiš

    Presne to to som očakával. V 85-tom zaviedli plyn do obci tiež stal par korun v 90-tych zacali zo satelitnim vysielanim tiez za par korun a co stoho jedno velke prd.Ludia zacinaju kurit drevom a vsetky relacie a filmy pozerajú na nete tomu sa hovorí kapitalizmus.
    .

  • Diego

    Nech dajú markízu a jojku do samostatného balíčka a vyriešené. Kto chce si priplatí za nich.

    • Storm Chase

      Ved to de facto tento operator aj spravil. Konecne…. Ludia mozu JoJ a Markizu poslat niekam. Mohli by zverejnit statist. kolko lud podpisalo dodatok k zmluve a poslalo Markizu a JoJ niekam.