Aktualizované 23. apríla: Novodobý trend zavádzania reklamy aj do obsahu streamovacích služieb dorazil už aj na Slovensko. Streamovacia platforma SkyShowtime ako prvá svetová videotéka do svojho obsahu integrovala reklamu. Kto ju v obsahu nebude chcieť sledovať, bude si musieť priplatiť.
SkyShowtime od dnešného dňa zákazníkom ponúka dve tarify predplatného. Tarifu s reklamou služba označuje ako Štandardné predplatné s reklamami a mesačne používateľov vyjde na 4,99 € mesačne, prípadne 39,99 € ročne. Služba predplatiteľom ponúkne celú knižnicu, obsah však bude prerušovať približne 4 až 5 minút reklamy za hodinu. Reklama sa nebude spúšťať pri sledovaní detského obsahu, rovnako ani pri prehliadaní v hlavom menu služby.
Diváci, ktorí v obsahu SkyShowtime reklamu nechcú, si budú musieť priplatiť. Doposiaľ predplatné bez reklamy predstavovalo 5,99 € na mesiac, po novom je to 7,99 €. Zdražovanie používatelia pocítia aj pri ročnom predplatnom – namiesto doteraz platných 46,99 € ich ročné predplatné vyjde o 16 € viac, teda 62,99 € na rok.
Ponuka predplatného SkyShowtime
Štandardné predplatné (do 22. apríla 2024) = 5,99 €
Predplatné Štandardné Plus (od 23. apríla 2024) = 7,99 €
Štandardné predplatné s reklamami (od 23. apríla 2024) = 4,99 €
Ročné Štandardné predplatné s reklamami (od 23. apríla 2024) = 39,99 €
Ročné predplatné Štandardné Plus (od 23. apríla 2024) = 62,99 €
Okrem zvyšovania ceny služba prekvapila aj ďalšími zmenami, o ktorých v predstihu nehovorila. Pri lacnom balíku s reklamou je napríklad prehrávanie obmedzené len na jediné zariadenie v rovnakom čase. Znamená to, že ak si členovia domácnosti pozrieť obsah na dvoch zariadeniach naraz, najlacnejšie predplatné im to neumožní. Pri tarife s reklamami rovnako nie je možné sťahovať obsah pre sledovanie offline.
Služba obmedzila počet súbežných sledovaní aj pri vyššom balíku Premium. Doposiaľ platilo, že používatelia mohli prehrávať obsah súčasne na troch zariadeniach. Po novom sa počet zmenšil iba na dve zariadenia súčasne.
Zľava zostane
SkyShowtime sa stane prvou svetovou streamovacou službou pôsobiacou na Slovensku, ktorá u nás zavedie aj reklamu. Žiadny ďalší hráči u nás zatiaľ balíčky s reklamou neponúkajú, čo sa však čoskoro zmení. Plány zaviesť do obsahu reklamu už avizovali aj Disney+ či nová služba Max, ktorá nahradí HBO Max.
Platforma SkyShowtime na Slovensko prišla aj s atraktívnou uvádzacou zľavou. Novým zákazníkom sľúbila doživotnú 50 % zľavu z predplatného. Hovorkyňa služby potvrdila, že platnosť akcie bude trvať aj pri novom balíčku bez reklamy.
„Pre všetkých predplatiteľov, ktorí využívajú ponuku celoživotnej polovičnej ceny, zostáva táto ponuka zachovaná a budú platiť 50 % z ceny predplatného Štandardné Plus.“
Pôvodný článok: Reklama na veľkých streamovacích službách si našla cestu aj na Slovensko. Streamovacia platforma SkyShowtime oznámila, že od apríla 2024 predstaví aj novú verziu predplatného s reklamou. Predplatné bude ponúkané spoločne s existujúcim balíčkom, jeho cena však výrazne narastie.
Predplatné s reklamou SkyShowtime na Slovensku a v ďalších 20 krajinách predstaví 23. apríla. Po novom tak bude služba ponúkať dva balíčky – Štandardný s reklamou a Štandard Plus, kde diváci budú môcť naďalej pozerať obsah bez reklám.
Služba uvádza, že obe verzie predplatného divákovi zabezpečia prístup k celej knižnici SkyShowtime. Jediný rozdiel sa týka vysielania reklamy. S akou frekvenciou bude reklama v obsahu platformy vysielaná ani koľko bude trvať služba nespresňuje. Netflix, ktorý ponúka predplatné s reklamou na vybraných trhoch, napríklad počas jednej hodiny odvysiela približne 4 až 5 minút reklamy v podobe 15 až 30 sekundových blokov.
Kto nechce reklamu, bude si musieť priplatiť
Cena štandardného balíčka s reklamou bude predstavovať 4,99 € mesačne. Kto nebude chcieť pozerať reklamu, bude si musieť priplatiť za predplatné Štandardné Plus, ktoré od 23. apríla bude stáť 7,99 €. Doposiaľ cena rovnakého balíčka predstavuje 5,99 €.
Služba predstaví aj nové cenovo zvýhodnené ročné predplatné. Štandardné predplatné s reklamami bude stáť 39,99 € na rok, v prípade vyššej verzie bez reklám to bude 62,99 €.
SkyShowtime na Slovensko prichádzal aj so štedrou uvádzacou zľavou, ktorá sľubovala doživotnú 50 % zľavu z predplatného. Či bude zľava platiť aj pri nových balíčkoch služba v tlačovej správe nespresňuje. Na podmienky sme sa spýtali zástupcu služby na Slovensku a správu budeme aktualizovať.
SkyShowtime sa stáva prvou veľkou streamovacou službou, ktorá spustila predplatné s reklamami na všetkých svojich trhoch. Podobný krok čoskoro očakávame aj od ďalších veľkých hráčov, vrátane Netflixu, ktorý už takéto predplatné uviedol na viacerých veľkých trhoch.
Čítajte viac z kategórie: Filmy & seriály
Ďakujeme, že čítaš Fontech. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@fontech.sk.
Teraz čítajú
Svet zasiahla smutná správa. Zomrel legendárny herec a hlas známej postavy z GTA
Nečakané problémy The Last of Us. Kľúčová postava odchádza v najmenej vhodnom čase
Uzavreli kvôli nemu Bratislavu a v Holíči postavili pancierový vlak. Akčný film so slovenskými koreňmi má prvý trailer
Tvorcovia 28 rokov potom majú na krku problém. Plánovaná hororová trilógia dostáva vážne trhliny
Šokoval brutalitou aj hereckými hviezdami. Akčný megahit z roku 2022 pokračuje, tu je trailer
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP
Ryanair ustupuje a zavádza štedrejší limit batožiny. Vieme, odkedy zmena začne platiť
U lekára nebudeš čakať, diagnózu dostaneš do 3 minút. Adamov startup chce zmeniť spôsob, akým funguje zdravotníctvo
9 z 10 Slovákov má cholesterol v červených číslach a netuší o tom. Stačí malá zmena v strave, radia odborníci
Za položenie uteráka na Draždiaku zaplatíš najnovšie 1 €: „Petržalské more“ potrebuje správcu, tvrdí Hrčka
VIDEO: Ministerku Šimkovičovú na folklórnom festivale vo Východnej vypískali
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Európa do neho investovala miliardy eur, teraz ho ľudia nechcú. Predaj energetického zariadenia prudko klesol
- Začala sa neviditeľná vojna o suroviny. Štyri veľmoci spustili tajný plán, aby odstavili Čínu
- Uzavreli kvôli nemu Bratislavu a v Holíči postavili pancierový vlak. Akčný film so slovenskými koreňmi má prvý trailer
- Vymenil som svoje smart hodinky za „Čínu“ a ostal som zarazený. Najväčší predsudok Slovákov je dávno preč
- Šokoval brutalitou aj hereckými hviezdami. Akčný megahit z roku 2022 pokračuje, tu je trailer
-
- Európa do neho investovala miliardy eur, teraz ho ľudia nechcú. Predaj energetického zariadenia prudko klesol
- Vymenil som svoje smart hodinky za „Čínu“ a ostal som zarazený. Najväčší predsudok Slovákov je dávno preč
- Vedci našli skrytý trik, ako obnoviť zrak. Takéto niečo by ti nikdy nenapadlo
- iPhone stráca lesk. Slováci už nechcú míňať za mobily 1000 eur a našli si nového miláčika
- Šokoval brutalitou aj hereckými hviezdami. Akčný megahit z roku 2022 pokračuje, tu je trailer
-
- Vedci našli skrytý trik, ako obnoviť zrak. Takéto niečo by ti nikdy nenapadlo
- Celý život triedila plasty. Žena neverila vlastným očiam, keď pomocou AirTagu zistila, kde končia
- Lacný ako Fabia, výkonný ako Porsche. Známa značka spustila predaj auta s dojazdom 2 000 km
- Stáročia stará záhada má jasnú odpoveď. Vo vnútri Mesiaca našli veľké prekvapenie
- Deje sa to len raz za 11 000 rokov. K Slnku sa blíži záhadná planéta a vedci musia konať rýchlo
Z trhu zostali len kolesá a karosérie: Ruský automobilový priemysel je v troskách, tieto čísla sú hrozivé
Pitná voda na Slovensku je v ohrození. Zaostávame v boji proti najväčšiemu nepriateľovi
Vyhynulo až 90 % života. Vedci konečne našli príčinu najväčšej katastrofy v histórii Zeme
Brusel čelí veľkému tlaku: Česi chcú prepísať prísne emisné pravidlá, podporilo ho 17 spojencov
Stellantis zvyšuje kritiku EÚ: Tieto autá nikto nekupuje, budeme musieť zatvárať závody v Európe
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP