Aktualizované 23. apríla: Novodobý trend zavádzania reklamy aj do obsahu streamovacích služieb dorazil už aj na Slovensko. Streamovacia platforma SkyShowtime ako prvá svetová videotéka do svojho obsahu integrovala reklamu. Kto ju v obsahu nebude chcieť sledovať, bude si musieť priplatiť.
SkyShowtime od dnešného dňa zákazníkom ponúka dve tarify predplatného. Tarifu s reklamou služba označuje ako Štandardné predplatné s reklamami a mesačne používateľov vyjde na 4,99 € mesačne, prípadne 39,99 € ročne. Služba predplatiteľom ponúkne celú knižnicu, obsah však bude prerušovať približne 4 až 5 minút reklamy za hodinu. Reklama sa nebude spúšťať pri sledovaní detského obsahu, rovnako ani pri prehliadaní v hlavom menu služby.
Diváci, ktorí v obsahu SkyShowtime reklamu nechcú, si budú musieť priplatiť. Doposiaľ predplatné bez reklamy predstavovalo 5,99 € na mesiac, po novom je to 7,99 €. Zdražovanie používatelia pocítia aj pri ročnom predplatnom – namiesto doteraz platných 46,99 € ich ročné predplatné vyjde o 16 € viac, teda 62,99 € na rok.
Ponuka predplatného SkyShowtime
Štandardné predplatné (do 22. apríla 2024) = 5,99 €
Predplatné Štandardné Plus (od 23. apríla 2024) = 7,99 €
Štandardné predplatné s reklamami (od 23. apríla 2024) = 4,99 €
Ročné Štandardné predplatné s reklamami (od 23. apríla 2024) = 39,99 €
Ročné predplatné Štandardné Plus (od 23. apríla 2024) = 62,99 €
Okrem zvyšovania ceny služba prekvapila aj ďalšími zmenami, o ktorých v predstihu nehovorila. Pri lacnom balíku s reklamou je napríklad prehrávanie obmedzené len na jediné zariadenie v rovnakom čase. Znamená to, že ak si členovia domácnosti pozrieť obsah na dvoch zariadeniach naraz, najlacnejšie predplatné im to neumožní. Pri tarife s reklamami rovnako nie je možné sťahovať obsah pre sledovanie offline.
Služba obmedzila počet súbežných sledovaní aj pri vyššom balíku Premium. Doposiaľ platilo, že používatelia mohli prehrávať obsah súčasne na troch zariadeniach. Po novom sa počet zmenšil iba na dve zariadenia súčasne.
Zľava zostane
SkyShowtime sa stane prvou svetovou streamovacou službou pôsobiacou na Slovensku, ktorá u nás zavedie aj reklamu. Žiadny ďalší hráči u nás zatiaľ balíčky s reklamou neponúkajú, čo sa však čoskoro zmení. Plány zaviesť do obsahu reklamu už avizovali aj Disney+ či nová služba Max, ktorá nahradí HBO Max.
Platforma SkyShowtime na Slovensko prišla aj s atraktívnou uvádzacou zľavou. Novým zákazníkom sľúbila doživotnú 50 % zľavu z predplatného. Hovorkyňa služby potvrdila, že platnosť akcie bude trvať aj pri novom balíčku bez reklamy.
„Pre všetkých predplatiteľov, ktorí využívajú ponuku celoživotnej polovičnej ceny, zostáva táto ponuka zachovaná a budú platiť 50 % z ceny predplatného Štandardné Plus.“
Pôvodný článok: Reklama na veľkých streamovacích službách si našla cestu aj na Slovensko. Streamovacia platforma SkyShowtime oznámila, že od apríla 2024 predstaví aj novú verziu predplatného s reklamou. Predplatné bude ponúkané spoločne s existujúcim balíčkom, jeho cena však výrazne narastie.
Predplatné s reklamou SkyShowtime na Slovensku a v ďalších 20 krajinách predstaví 23. apríla. Po novom tak bude služba ponúkať dva balíčky – Štandardný s reklamou a Štandard Plus, kde diváci budú môcť naďalej pozerať obsah bez reklám.
Služba uvádza, že obe verzie predplatného divákovi zabezpečia prístup k celej knižnici SkyShowtime. Jediný rozdiel sa týka vysielania reklamy. S akou frekvenciou bude reklama v obsahu platformy vysielaná ani koľko bude trvať služba nespresňuje. Netflix, ktorý ponúka predplatné s reklamou na vybraných trhoch, napríklad počas jednej hodiny odvysiela približne 4 až 5 minút reklamy v podobe 15 až 30 sekundových blokov.
Kto nechce reklamu, bude si musieť priplatiť
Cena štandardného balíčka s reklamou bude predstavovať 4,99 € mesačne. Kto nebude chcieť pozerať reklamu, bude si musieť priplatiť za predplatné Štandardné Plus, ktoré od 23. apríla bude stáť 7,99 €. Doposiaľ cena rovnakého balíčka predstavuje 5,99 €.
Služba predstaví aj nové cenovo zvýhodnené ročné predplatné. Štandardné predplatné s reklamami bude stáť 39,99 € na rok, v prípade vyššej verzie bez reklám to bude 62,99 €.
SkyShowtime na Slovensko prichádzal aj so štedrou uvádzacou zľavou, ktorá sľubovala doživotnú 50 % zľavu z predplatného. Či bude zľava platiť aj pri nových balíčkoch služba v tlačovej správe nespresňuje. Na podmienky sme sa spýtali zástupcu služby na Slovensku a správu budeme aktualizovať.
SkyShowtime sa stáva prvou veľkou streamovacou službou, ktorá spustila predplatné s reklamami na všetkých svojich trhoch. Podobný krok čoskoro očakávame aj od ďalších veľkých hráčov, vrátane Netflixu, ktorý už takéto predplatné uviedol na viacerých veľkých trhoch.
Ďakujeme, že čítaš Fontech. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@fontech.sk.
Teraz čítajú
Pohltí ťa a nepustí von. Hviezdna novinka Netflixu prichádza s prvou ukážkou
Od týchto noviniek sa Slováci neodlepia. Netflix a ďalší ti v máji vyrazia dych
trailer Hviezda Spider-Mana je späť. Prekvapenie roka práve dostalo famózny trailer
Veľké sci-fi Netflixu zhorelo na plnej čiare. Porazila ho aj lacná novinka z Kuvajtu
Zaklínač je mŕtvy. Netflix ruší všetky projekty, niektoré z nich mali byť seriálové klenoty
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- České Call of Duty valcuje svet. Je najpredávanejšou hrou na Steame
- EÚ stráca trpezlivosť. Obľúbenej sociálnej sieti Slovákov hrozí zákaz
- Má 1900 koní a prekoná aj monopost F1. Slávna talianska automobilka začala predávať brutálny elektromobil
- Veľký elektropredajca na Slovensku končí. Toto bude jeho náhrada
- Odhalili desiatky podvodných e-shopov na Slovensku. Vyskúšali sme ich a neverili vlastným očiam (+zoznam)
-
- České Call of Duty valcuje svet. Je najpredávanejšou hrou na Steame
- EÚ stráca trpezlivosť. Obľúbenej sociálnej sieti Slovákov hrozí zákaz
- Má 1900 koní a prekoná aj monopost F1. Slávna talianska automobilka začala predávať brutálny elektromobil
- Veľký elektropredajca na Slovensku končí. Toto bude jeho náhrada
- Odhalili desiatky podvodných e-shopov na Slovensku. Vyskúšali sme ich a neverili vlastným očiam (+zoznam)
-
- Veľký deň pre ľudstvo: NASA zachytila zašifrovanú správu z hlbokého vesmíru
- Veľký elektropredajca na Slovensku končí. Toto bude jeho náhrada
- Apple to dokázal. Na iPhone príde zmena, po ktorej už žiadny Android nebude dávať zmysel
- Prelom: Vedci prvýkrát umelo vytvorili čiernu dieru. Padli im sánky, keď začala žiariť
- EÚ stráca trpezlivosť. Obľúbenej sociálnej sieti Slovákov hrozí zákaz
Známa továreň na hoaxy končí. Po 2 rokoch porušovania pravidiel mu zrušili kanál
Vedci prinášajú viacero prelomových objavov, týkajú sa žilnatiny listov aj Alzheimera
Vo vlakoch bude o niečo bezpečnejšie. ZSSK spustila nový projekt
iPhone už nie je tak populárny. Apple zaznamenal prepad predajov, chcú to zmeniť
O hlasovací preukaz v eurovoľbách možno požiadať aj cez aplikáciu Voľby.Digital
Copyright© 2024 by Startitup, s. r. o. Všetky práva vyhradené