Predplatné PREMIUM na mesiac ZDARMA.

Pred pár týždňami sme informovali o nekalých praktikách poľskej spoločnosti eSky, na ktoré upozornila Slovenská obchodná inšpekcia. Doteraz bolo zaznamenaných niekoľko sťažností zo strany spotrebiteľov, ktorí podali podnety na podvodné konanie firmy eSky. Po niekoľkých prípadoch a upozorneniach SOI nás firma eSky oboznámila s informáciami, podľa ktorých nebola kontaktovaná žiadnou slovenskou inštitúciou.

Poľská spoločnosť eSky sa aj na Slovensku venuje predaju služieb, medzi ktorými nechýba predaj leteniek, ubytovanie v hoteloch, prenájom áut, ale ani poistenie. Slovenská obchodná inšpekcia však vydala 18. júla upozornenie na základe niekoľkých spotrebiteľských podnetov na podvodné konanie spoločnosti.

Spoločnosť nebola o problémoch informovaná

Situácia, do ktorej sa dostali viacerí klienti eSky, môže byť riešená podaním reklamácie aj prostredníctvom Európskeho spotrebiteľského centra v Slovenskej republike. Napriek sťažnostiam viacerých spotrebiteľov však spoločnosť údajne nebola kontaktovaná žiadnou zo slovenských inštitúcií pre prešetrenie vzniknutých problémov, čo pre FonTech.sk potvrdila aj PR koordinátorka spoločnosti eSky, Karolina Skrzypczyk.

„V súvislosti s nedávnym vyhlásením Slovenskej obchodnej inšpekcie a nasledujúcimi publikáciami v médiách by sme chceli oznámiť, že eSky nebol kontaktovaný žiadnym právnym orgánom na Slovensku s cieľom prešetriť alebo vyšetriť sťažnosti zákazníkov.

Spoločnosť eSky podnikla kroky na prešetrenie situácie a vynaloží všetko úsilie na objasnenie dôvodov tohto tvrdenia. eSky je uznávaná online cestovná kancelária s 15 ročnými skúsenosťami a miliónmi zákazníkov na takmer 50 trhoch. Rovnako ako obvykle, naďalej poskytujeme úplnú podporu všetkým našim zákazníkom a partnerom na slovenskom trhu,“ informovala FonTech.sk Karolina Skrzypczyk.

Zatiaľ však nie je známe či došlo k podobným podvodným praktikám, o ktorých informovala SOI, aj v prípade predaja iných služieb spoločnosti eSky. V každom prípade by mali byť návštevníci tohto webu obozretní, aby sa vyvarovali situácii, do ktorej sa doteraz dostalo niekoľko poškodených klientov poľskej firmy.

Aktualizácia 19.8.2019

Spoločnosť eSky sa v reakcii na naše otázky vyjadrila k aktuálnej situácii a podľa našich informácií vykonala detailnú analýzu služieb poskytovaných na slovenskom trhu. Hlásené prípady majú byť podľa spoločnosti všeobecným opisom typických udalostí, s ktorými sa stretáva každá firma pôsobiaca v oblasti cestovného ruchu. K situácii sa pre FonTech.sk vyjadrila Radoslava Dobreva, regionálna marketingová manažérka spoločnosti.

„Analýza eSky ukázala, že iba 0,1% všetkých sťažností na trhu za rok 2019 bolo sporných. Všetky ostatné boli pozitívne riešené v prospech našich zákazníkov. Výsledok tohto vyšetrovania jasne ukázal, že eSky vo všetkých prípadoch funguje na základe prísnych spotrebiteľských politík zameraných predovšetkým na pohodlie a spokojnosť zákazníkov.

Chceme zdôrazniť, že eSky prísne funguje v súlade s nariadeniami, ktoré sú kedykoľvek dostupné pre každého používateľa, právnymi ustanoveniami a usmerneniami inštitúcií chrániacich práva spotrebiteľov. Rozsah našich služieb je kompletný a úplne spĺňa najvyššie štandardy v oblasti ochrany práv spotrebiteľov.

eSky je rešpektovaná spoločnosť s 15 ročnými skúsenosťami v oblasti online cestovného ruchu, ktorá pôsobí na 50 trhoch na 5 kontinentoch. Spokojnosť zákazníkov bola pre nás vždy najvyššou prioritou a zostane to tak aj v budúcnosti,“ vyjadrila sa pre FonTech.sk Radoslava Dobreva z eSky.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú