banner-honor-8Súboj výrobcov smartfónov je mnohokrát veľmi zaujímavý aj pre koncového zákazníka. Prebiehanie sa v inováciách a nových technológiách vždy prinesie úžitok v podobe zaujímavých noviniek. Lenovo si so svojou sériou Moto Z naozaj verí a pripravilo veľmi zaujímavé reklamné prostriedky voči konkurencii. 

Nová kampaň „Skip the Seven“, teda preskočte sedmičky, je jasným dôkazom súboja proti najnovším iPhonom a high-end smartfónom Galaxy od Samsungu. Reklama má v známych novinách The New York Times vyhradenú celú jednu stranu, pričom sa neobjaví len v papierovej forme, ale bude dostupná aj pre čitateľov online verzie novín. Čínsky výrobca kladie za vinu Samsungu to, že na veľké veci od tohto výrobcu musia fanúšikovia čakať aj niekoľko rokov. Na druhej strane, toto nie je prípad najnovšieho Moto Z, ktoré prišlo s revolučnou technológiou modulov Moto Mods.

Reklama formou videa sa o niečo viac zameriava na lojálnych fanúšikov spoločnosti Apple. Účinkujúcim boli predstavené práve modulárne doplnky Moto Mods a ihneď si ich aj obľúbili. Trochu nečakaná a hlavne veľmi rýchla zmena názoru. I keď zástupca Lenova sa vyjadril, že túto reklamu nehrali herci, ale len obyčajní používatelia, znie to celkom zaujímavo. Názor na túto reklamnú kampaň necháme na každom z vás.

Pošli nám TIP na článok