banner-honor-8Súboj výrobcov smartfónov je mnohokrát ve?mi zaujímavý aj pre koncového zákazníka. Prebiehanie sa v inováciách a nových technológiách v?dy prinesie ú?itok v podobe zaujímavých noviniek. Lenovo si so svojou sériou Moto Z naozaj verí a pripravilo ve?mi zaujímavé reklamné prostriedky vo?i konkurencii. 

Sleduj Fontech.sk aj na Facebooku, YouTube a Instagrame!

Nová kampa? ?Skip the Seven?, teda presko?te sedmi?ky, je jasným dôkazom súboja proti najnov?ím iPhonom a high-end smartfónom Galaxy od Samsungu. Reklama má v známych novinách The New York Times vyhradenú celú jednu stranu, pri?om sa neobjaví len v papierovej forme, ale bude dostupná aj pre ?itate?ov online verzie novín. ?ínsky výrobca kladie za vinu Samsungu to, ?e na ve?ké veci od tohto výrobcu musia fanú?ikovia ?aka? aj nieko?ko rokov. Na druhej strane, toto nie je prípad najnov?ieho Moto Z, ktoré pri?lo s revolu?nou technológiou modulov Moto Mods.

Reklama formou videa sa o nie?o viac zameriava na lojálnych fanú?ikov spolo?nosti Apple. Ú?inkujúcim boli predstavené práve modulárne doplnky Moto Mods a ihne? si ich aj ob?úbili. Trochu ne?akaná a hlavne ve?mi rýchla zmena názoru. I ke? zástupca Lenova sa vyjadril, ?e túto reklamu nehrali herci, ale len oby?ajní pou?ívatelia, znie to celkom zaujímavo. Názor na túto reklamnú kampa? necháme na ka?dom z vás.

Aká je tvoja reakcia?
Milujem to
14%
Páči sa mi to
71%
Chcem to
0%
Mám to
0%
Nepáči sa mi to
0%
Neznášam to
14%
O autorovi
Dávid Igaz
Šéfredaktor a spoločník FonTech.sk, no najmä technologický nadšenec, ktorý nepohrdne akoukoľvek novinkou. Ak by si sa potreboval o niečom poradiť, neváhaj a napíš mi na [email protected]