Spoločnosť Huawei predstavila koncom marca v Londýne dvojicu smartfónov P30 a P30 Pro. Výrobca k novým top smartfónom ponúkne aj prémiový servis, ktorý zahŕňa záruku na rozbitie či poškodenie displeja alebo zadného krytu.

Sleduj Fontech aj na sociálnych sieťach!

FacebookInstagramYouTube

Vďaka službe prémiového servisu používateľ automaticky získava nárok na jednu bezplatnú výmenu displeja alebo zadného krytu zariadenia v prípade akéhokoľvek náhodného poškodenia počas prvých troch mesiacov od dátumu registrácie.

Po splnení podmienok registrácie a aktivácie (viď nižšie) si do prípadného reklamačného protokolu používateľ nechá napísať, že si uplatňujete Premium Servis.

Kto má na nadštandardný servis nárok?

Pre získanie služby k telefónom Huawei P30 a P30 Pro je potrebné zaregistrovať sa do Premium Servis. Registráciu je nutné zrealizovať v aplikácii HiCare priamo v novom smartfóne najneskôr do 15. apríla 2019. Taktiež je potrebné si uschovať platný doklad o zakúpení, ktorý umožní overiť dátum nákupu a bude potrebný pre uplatnenie Premium Servisu. Tento platí pre všetky pamäťové verzie smartfónov Huawei P30 a P30 Pro.

Aktivácia služby zaberie pár sekúnd:

  • V prvom rade je potrebné otvoriť aplikáciu HiCare v smartfóne;
  • Následne nájsť registračný formulár pre službu Premium Servis, vyplniť IMEI telefónu a dátum nákupu zariadenia;
  • Záruka začne platiť do 7 dní od úspešnej registrácie, o čom bude používateľ informovaný priamo v aplikácii HiCare;