Závratný počet kusov: 90 % všetkých vyrobených Ferrari stále jazdí, toto sú jasné dôvody
Ferrari sa môže pochváliť impozantným úspechom. Viac ako 90 percent všetkých áut, ktoré kedy vyrobili, je stále v prevádzke. To znamená, že na cestách je viac ako 300 000 pojazdných Ferrari, čo je dôkazom trvalej príťažlivosti značky a efektívnosti jej programov údržby a predaja. Na tému upozornil portál motor1.
Program Ferrari Approved
Jedným z hlavných dôvodov dlhovekosti týchto vozidiel je program Ferrari Certified Pre-Owned (CPO), známy ako Ferrari Approved. Tento program zaručuje, že každé použité Ferrari je obnovené podľa továrenských špecifikácií, čím sa zabezpečuje akýsi „reštart“ pre nových vlastníkov.
Vozidlá prechádzajú dôkladnou kontrolou a sú dodávané so zárukou až 24 mesiacov v závislosti od krajiny. Takýto záväzok ku kvalite nielen zvyšuje predajnú hodnotu, ale aj posilňuje pocit komunity medzi majiteľmi Ferrari, ktorí zostávajú v kontakte so značkou aj po nákupe.
Ferrari sú navrhnuté tak, aby vydržali čo najdlhšie, s použitím najkvalitnejších materiálov a precízneho remeselného spracovania. Pravidelná údržba je kľúčová; priemerné ročné náklady na údržbu sa pohybujú od 1 500 do 2 000 USD, čo je relatívne nízke v porovnaní s inými luxusnými značkami. Majitelia často investujú do starostlivosti, ako sú ochranné fólie a úpravy kože, aby si udržali estetiku a funkčnosť vozidla.
Strategická obmedzená výroba Ferrari zohráva dôležitú úlohu pri udržiavaní hodnoty ich vozidiel. Od svojho založenia v roku 1947 vyrobilo Ferrari menej ako 250 000 áut, čo je podstatne menej ako konkurencia, ako je Porsche, ktorá vyrába viac vozidiel ročne. Tento nedostatok zabezpečuje, že existujúce modely zostávajú vyhľadávané, čo ďalej podporuje ich údržbu a dlhodobé používanie.
Historické poklady
Najstaršie cestné Ferrari, model 166 Inter z roku 1948, sa nachádza na Novom Zélande. Tento automobil nielenže dokumentuje históriu značky, ale aj jej schopnosť vytvárať vozidlá, ktoré prežijú test času. Bol starostlivo zreštaurovaný a jeho majiteľ s ním prešiel viac ako 50 000 kilometrov.
Úspech Ferrari pri zachovaní 90 percent svojich áut na cestách je výsledkom kombinácie kvalitnej výroby, efektívnych programov údržby a strategických výrobných obmedzení. Ako spoločnosť smeruje k hybridným a elektrickým modelom, pričom si zachováva svoje základné hodnoty, naďalej fascinuje zberateľov aj nadšencov. Týmto spôsobom zabezpečuje, že tieto legendárne vozidlá zostanú neoddeliteľnou súčasťou automobilovej kultúry aj pre budúce generácie.
Čítajte viac z kategórie: Tech
Ďakujeme, že čítaš Fontech. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@fontech.sk.
Teraz čítajú
Koniec drahého odsoľovania: Z morskej vody vedci získajú čistú vodu aj drahú surovinu
Môže vybuchnúť každú chvíľu. Prebúdza sa gigantická sopka, ktorá v minulosti spôsobila katastrofu
Stellantis bankrotuje, Volkswagen zatvára závod. Globálni výrobcovia majú problém na dôležitom trhu
Ušetria ti kopu práce každý deň. TOP 10 rozšírení do prehliadača, ktoré absolútne potrebuješ
Slováci tajne dovážajú smartfóny z Ázie za stovky eur lacnejšie. Prečo sa im to oplatí a ako škodia operátorom?
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP
Rusko pripravuje masívny útok, ktorý má definitívne ukončiť vojnu na Ukrajine. Analytici varujú pred následkami
Elitný architekt Prekop: Slovensko trpí komplexom druhej kategórie a architektúra na to dopláca
Osudových 33 sekúnd: Čierna skrinka odhalila posledné momenty letu Air India. Príčina pádu je odhalená
Žena skončila na pokraji zlyhania pečene po užívaní obľúbeného bylinného doplnku. Vedci dvíhajú varovný prst
TOP 10 krajín, ktoré prevalcovali ekonomický rast svetových veľmocí. Skryto prepisujú mapu globálneho bohatstva
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Stellantis bankrotuje, Volkswagen zatvára závod. Globálni výrobcovia majú problém na dôležitom trhu
- Slováci tajne dovážajú smartfóny z Ázie za stovky eur lacnejšie. Prečo sa im to oplatí a ako škodia operátorom?
- Televízory Slovákov úmyselne zhoršujú kvalitu obrazu. Je to špinavý marketing, takto ho opravíš
- Benzín a nafta definitívne skončili. Čerpacie stanice ich nahradia „novými“ palivami, vieme kedy
- V aute ho majú desaťtisíce Slovákov. Ak zneužiješ obľúbené zariadenie, riskuješ masívnu pokutu
-
- Benzín a nafta definitívne skončili. Čerpacie stanice ich nahradia „novými“ palivami, vieme kedy
- Televízory Slovákov úmyselne zhoršujú kvalitu obrazu. Je to špinavý marketing, takto ho opravíš
- Stellantis bankrotuje, Volkswagen zatvára závod. Globálni výrobcovia majú problém na dôležitom trhu
- Záhadný kameň v Egypte nechal vedcov v nemom úžase. Odhalil tajomstvo ukryté 5000 rokov
- Sci-fi „kladivo“ je realitou. Nová zbraň Západu desí nepriateľov, nemajú proti nej šancu
-
- Rusi ani netušili, čo im zlikvidovalo najdrahší systém. Ukrajina použila zbraň, akú svet ešte nevidel
- V spoľahlivosti nemajú konkurenciu. Týchto 5+1 automobiliek má najlepšie motory (PREHĽAD)
- Televízory Slovákov úmyselne zhoršujú kvalitu obrazu. Je to špinavý marketing, takto ho opravíš
- V Európe sa vylodili tisícky čínskych elektromobilov. Doviezla ich obrovská loď so šokujúcim pohonom a výkonom
- Benzín a nafta definitívne skončili. Čerpacie stanice ich nahradia „novými“ palivami, vieme kedy
Trump mení stratégiu: Zbrane pre Ukrajinu pôjdu cez NATO, voči Rusku chystá zásadné vyhlásenie
Takto sa zneužíva home office. Odborári odhalili praktiky, ktoré sa ťa môžu týkať
Očkovanie neodmietali nevzdelaní. Nová štúdia odhalila iný faktor
Tržby TSMC prekonali očakávania. Čipy pre AI lámu rekordy
Slovensko má najdrahšie palivá v regióne. Analytici majú vysvetlenie
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP