Hádky o tom, či je lepší Android, alebo iOS sú prakticky nekonečné. Každý deň sme svedkami týchto mikro súbojov, ktoré sa vedia začať aj pri zdanlivo nevinnej diskusii.

Olej do ohňa prilievajú aj samotní výrobcovia smartfónov, ktorí sa medzi sebou navzájom podpichujú väčšinou vo forme reklamných spotov, ktoré sú nepriamo adresované jednej alebo druhej strane. Tie vedia byť trefné a v priebehu niekoľkých sekúnd veľmi dobre vyzdvihnúť vlastné prednosti.

Switch to iPhone

Spoločnosť Apple dokonca disponuje zoznamom videí, ktorý neustále dopĺňa o nové kúsky a vyzdvihuje v nich prednosti iOS, vďaka ktorým by si mal presedlať na iPhone. Trvajú len pár sekúnd, no dokonale vystihujú iPhone s iOS a iný telefón. Aj keď reklamy nie sú adresované nikomu, všetci dobre vieme, že sa jedná o porovnanie s Androidom. Pred pár dňami pribudli ďalšie dve nové videá, ktoré znova vtipne poukazujú na rozdiely.

V tomto videu Apple porovnáva obchody s aplikáciami. Ten v Androide ukazuje ako plný chýb a nebezpečných aplikácií, o čom v prípade App Store nemôže byť ani reč. V tomto rozhodne súhlasíme, nakoľko Google Play nie je až tak kontrolovaný a je plný zbytočností a falošných aplikácií. App Store pôsobí celkovo lepším dojmom a má imidž oveľa bezpečného miesta.

Rovnako tak vyzdvihuje aj portrétový režim, vďaka ktorému je možné vytvoriť dokonalé fotografie a porovnáva ho so zariadeniami, ktoré ho nemajú a takpovediac mu ho závidia. Tento režim má aktuálne iPhone 8 Plus a iPhone X. No je nutné podotknúť, že týmto režimom disponuje aj veľa smartfónov s Androidom a v podstate každá súčasná vlajková loď výrobcu.

Reklamy sú vtipné a spoločnosti Apple sa podarili aj z estetického hľadiska. Takáto forma propagácie bez zbytočného osočovania a posmeškov a určitou dávkou podpichovania je skvelou ukážkou toho, ako by to v dnešnom modernom svete malo vyzerať.

Pošli nám TIP na článok



Smartfóny