Alza prináša na slovenský a český trh novinku, ktorá umožní zákazníkom získať výrazné zľavy pri nákupe produktov, pokiaľ sa zapoja do „social shoppingu“. Nový spôsob nakupovania tak umožní využiť zľavy aj vo výške niekoľko desiatok percent, avšak je potrebné, aby sa do procesu zapojili viacerí zákazníci. Platforma Zdieľaj a ušetri otvára v e-shope Alza.sk nové možnosti pri nákupe, do ktorého sa môžu zapojiť aj priatelia a rodina zákazníka. O novinke informovala Alza v tlačovej správe.

Tento nový druh nakupovania na slovenskej, českej a čoskoro aj maďarskej a rakúskej Alze je založený na princípe zdieľania nákupu s rodinou, priateľmi a blízkymi, ktorí môžu spoločne získať vybrané produkty omnoho výhodnejšie.

Podmienkou však je, aby zákazník, ktorí vytvorí skupinový nákup, pozval niekoľko ďalších ľudí a tí si daný produkty zakúpili do určitého času. Samotná zľava sa potom odvíja od pôvodnej ceny produktu, ale aj veľkosti skupiny.

Čím viac zákazníkov, tým väčšie zľavy

Alza takéto produkty, zahrnuté do platformy Zdieľaj a ušetri, označuje špeciálnym piktogramom. Zákazník si môže následne vybraný tovar rezervovať vytvorením skupiny a potvrdením členstva online platbou, pričom mu bude následne poskytnutá unikátna webová adresa, ktorú môže ďalej zdieľať aj na sociálnych sieťach alebo iným spôsobom.

Zdieľaj a ušetri mení pravidlá tradičného online nakupovania. Zákazníci môžu vďaka interaktívnym skupinovým nákupom kúpiť vybraté produkty výhodnejšie a výšku zľavy navyše jednoducho ovplyvnia svojou aktivitou.

Čím viac ľudí totiž do svojho tímu zoženú, tým lepšiu cenu všetci získajú. Výška zľavy sa odvíja nielen od druhu produktu, ale aj od veľkosti skupiny, ktorá môže mať až 20 členov,“ popisuje základnú mechaniku platformy Petr Bena.

Alza

Na naplnenie tímu majú pritom zákazníci stanovený časový limit, informovala Alza.sk v tlačovej správe. Ďalší členovia sa tak do skupiny budú môcť pridať len pomocou tejto vygenerovanej URL adresy.

Tovar si však musia pre uplatnenie zľavy zakúpiť všetci členovia skupiny. V opačnom prípade bude Alza vyžadovať doplatenie rozdielu ceny pred zľavou alebo zákazníkom vráti peniaze.

Alza

Ak sa počet členov skupiny naplní, môže každý z nich pri nákupe vybraného produktu získať zľavu v prípade 10-člennej skupiny aj vo výške 30 %.

Pokiaľ by si ho kúpil menší počet ľudí, zľava bude nižšia. Týmto spôsobom tak môže Alza prilákať ďalšie tisícky zákazníkov, ktorí vo vytvorených skupinách zvýšia dopyt a nákup konkrétnych zariadení a produktov.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú