Predplatné PREMIUM na mesiac ZDARMA.

Internetový predajca Hej.sk na svojom webe oficiálne oznámil, že svoju prevádzku ukončí k 29. februáru 2024. Táto správa prichádza ako prekvapenie pre zákazníkov, ktorí môžu nakupovať na tejto platforme už len do konca februára.

Pre zákazníkov majú alternatívu

Spoločnosť Elektrosped na Slovensku, ktorá prevádzkuje e-shop Hej.sk, potvrdila túto informáciu a zdôraznila, že aj napriek koncu Hej.sk bude ďalej prevádzkovať sieť kamenných elektropredajní s vlastným e-shopom Datart.

Screenshot/Hej.sk

Ak ste zakúpili tovar a nefunguje, ako má, alebo dokonca vypovedal službu, nemusíte sa báť. S reklamáciou vám radi pomôžeme aj po skončení e-shopu Hej.sk. Obráťte sa na akúkoľvek predajňu DATART na Slovensku, stačí si so sebou vziať doklad nákupu z Hej.sk,“ uvádza Hej.sk.

Pre zákazníkov to znamená, že nakupovanie elektrospotrebičov bude aj naďalej možné v obchode Datart, ktorý patrí do tej istej skupiny predajcov elektroniky ako Hej.sk. Datart sľubuje širokú ponuku spotrebičov a služieb, profesionálny prístup k zákazníkom a množstvo ďalších benefitov, na ktoré prevádzkovateľ upozornil.

Ako sa budú riešiť reklamácie?

E-shop Hej.sk uisťuje svojich zákazníkov, že reklamácie na zakúpený tovar budú aj naďalej riešené. Po skončení prevádzky môžu zákazníci reklamovať tovar v predajniach Datart, stačí si priniesť doklad o nákupe z Hej.sk.

Screenshot/Hej.sk

Alternatívne je možné tovar posielať poštou na adresu Elektrosped, a. s. Reklamačné oddelenie, Diaľničná cesta 6015/12A, budova DC 21, 903 01 Senec. Zákaznícke centrum bude aj naďalej dostupné na linke 02 2025 1000.

Zatiaľ čo koniec Hej.sk môže byť nešťastnou správou pre niektorých zákazníkov, Datart sa snaží udržať ich vernosť a ponúka im podobné možnosti nákupu a výhody.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú