Slabá sezóna v kinách pokračuje a za obeť vlažnému diváckemu záujmu padla ďalšia ambiciózna novinka. Je ňou hviezdne obsadená akčná komédia Kaskadér, ktorá v kinách štartovala iba pred niečo viac ako dvoma týždňami. Divácky nezáujem však prinútil štúdio Universal Pictures k zúfalému kroku – Kaskadér prichádza do ponuky online platforiem v rekordne krátkom čase.

Nepomohli mu ani skvelé ohlasy

Kým väčšina hollywoodskych filmov sa do online priestoru dostáva približne po dvoch až troch mesiach (Oppenheimer napríklad online dorazil až sedem mesiacov po premiére), Kaskadérovi to trvalo iba necelé tri týždne.

Dôvodom sú mizerné tržby a divácky nezáujem v kinách. Štúdio Universal Pictures sa teda snaží zraziť škody na minimum a oznámilo jeho uvedenie aj online.

Kaskadér bude najskôr dostupný v USA, u nás sa najskôr očakáva premiéra na platených PVOD platformách Apple TV a YouTube Filmy. Neskôr bude film pridaný na niektorú z tradičných streamovacích služieb, očakávame pridanie na SkyShowtime.

Ďalší veľký prepadák

Nová akčná komédia do kín prichádzala so silnou marketingovou kampaňou i nadšenými ohlasmi kritikov, ktorí hovorili o skvelom diváckom zážitku. Atraktivitu podčiarkovala aj účasť dvojice hollywoodskych hviezd Ryana Goslinga a Emily Blut v hlavných úlohách.

Napokon však Kaskadér v kinách narazil a napriek kvalitám do kín ľudí prilákať nedokázal. Doplatil tiež na silnú konkurenciu. Už týždeň po jeho premiére v kinách štartovala nová Planéta opíc, tento týždeň do kín dorazí Furiosa, ktorú sprevádza prívlastok najlepšieho akčného filmu tohto roka.

Štúdio Universal pochopilo, že Kaskadér v silnej konkurencii nemá šancu a radšej ho v nečakane krátkom čase začne ponúkať online. Film s rozpočtom 150 miliónov dolárov napokon zarobil iba 127 miliónov a zaradí sa k veľkým komerčným prepadákom tohto roka. Ich zoznam začína byť čoraz dlhší.

Od začiatku roka už tvrdo narazili aj snímky ako Krotitelia duchov, Madame Webb, Kráľ Artur či dvojica akčných filmov Argylle a The Ministry of Ungentlemanly Warfare. Naopak, najúspešnejšou snímkou tohto roka s tržbami 712 miliónov naďalej zostáva Duna: Časť druhá, ktorá včera dorazila na novú službu Max.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú