Ikonická kampaň Coca-Coly dostala appku, ktorá vytvorí tvoj vlastný meme
Ikonická kampaň „Share a Coca-Cola“ je späť. Tentoraz vyzýva predovšetkým mladú generáciu, aby sa viac stretávala a zažívala kúzlo spoločných momentov. V roku 2011 ste mohli na fľašiach a plechovkách namiesto loga Coca-Cola nájsť svoje meno. Tentoraz vás čaká nová misia s cieľom nájsť mená alebo prezývky svojich priateľov a podeliť sa s nimi o limitovanú kolekciu fľašky či plechovky Coca-Cola. Určite im spravíte radosť a pri spoločnom nápoji si vytvoríte krásne spomienky na príjemne strávené chvíle.
Iba málokto si vie predstaviť svoj život bez blízkych kamarátov. Kampaň „Share a Coca-Cola“ chce vyzdvihnúť ich význam a motivovať priateľov, aby spolu trávili viac času. Podľa reprezentatívneho prieskumu značky Coca-Cola, ktorý vo februári tohto roku realizovala prieskumná agentúra Ipsos, by sa takmer polovica opýtaných ľudí chcela so svojimi blízkymi priateľmi vídať častejšie, no bráni im v tom nedostatok voľného času kvôli práci alebo škole. Nič však nenahradí chvíle strávené s tými, ktorých máme radi, preto je správny čas to zmeniť.
Doba sa mení, Coca-Cola ostáva
Všadeprítomné technológie umožňujú priateľom byť v neustálom kontakte, no priateľstvo sa prehlbuje najmä vďaka spoločným zážitkom. Generácia Z je vôbec prvá, ktorá vyrástla v dobe smartfónov a sociálnych sietí. To, že sa moderné technológie stali súčasťou ich každodenného života však neznamená, že mladí ľudia netúžia po autentických a blízkych vzťahoch. Naopak, sú to práve oni, ktorí sa v dnešnej dobe najviac snažia nájsť rovnováhu medzi digitálnym a osobným kontaktom.
„Mladí ľudia sú so svojimi priateľmi v kontakte takmer každý deň, no osobne sa stretávajú oveľa menej. Cieľom našej kampane je pripomenúť, že tie najcennejšie spomienky vznikajú vo chvíľach, keď s priateľmi trávime čas, zdieľame svoje radosti aj starosti a zažívame tak skutočné okamihy priateľstva,“ hovorí Mária Drotárová, Senior Brand Manager Coca-Cola ČR a SR, a dodáva: „Keď niekomu darujete personalizovanú plechovku či fľašku Coca-Cola, potešíte ho a ukážete mu, že na neho myslíte.“
Prieskum ukázal, že väčšina Slovákov má dvoch až troch blízkych priateľov, pričom iba minimum respondentov ich má viac ako 5. Za blízkeho priateľa považujú Slováci toho, kto ich podporuje v ťažkých chvíľach, komu dôverujú, s kým sa vedia dobre porozprávať a kto ich akceptuje takých, akí sú. To, že s priateľmi môžu byť sami sebou najviac oceňujú mladí ľudia z Generácie Z.
Coca-Cola pripravila aj The Memory Maker, vďaka ktorému si môžu priatelia zvečniť spoločné okamihy. Nájdete ho na webovej stránke alebo v aplikácii Coca-Cola, kde nahráte svoje fotografie s priateľmi a vytvoríte si vlastné video meme, ktoré potom môžete zdieľať na sociálnych sieťach. „Chceme ľuďom pripomenúť čaro spoločných okamihov, ktoré sú nenahraditeľné pri budovaní silných priateľstiev,“ dopĺňa Mária Drotárová.
Personalizované fľaše a plechovky sú v obchodoch dostupné od apríla. Stačí nájsť meno či prezývku vašich priateľov a spoločne si s nimi pripiť na jedinečnosť vášho priateľstva. Na výber máte zo širokej ponuky mien a prezývok. Ak sa vám nepodarí nájsť meno alebo obľúbenú prezývku v obchodoch, môžete si ho jednoducho objednať online prostredníctvom e-shopu coca-cola.sk. Plechovka sa tak stane symbolom vašich spoločných zážitkov – či už na nej bude meno vášho najlepšieho kamaráta, alebo akékoľvek iné slovo, ktoré vystihuje vaše priateľstvo.
Čítajte viac z kategórie: Novinky
Ďakujeme, že čítaš Fontech. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@fontech.sk.
Teraz čítajú
Experti exkluzívne: eDOKLADY majú veľkú slabinu. Výpadok katastra bol nič oproti tomu, čo príde teraz
Obrovská zmena: Slovákom do áut pribudla nová vec. Ak ju nemáš, neprejdeš STK ani ho neprihlásiš
Čo naozaj robia slovenskí IT-čkári: Takto vyzerá deň v živote programátora s platom niekoľko tisíc eur
Kotlár ostal v pozore: Vláda oslavuje slovenský mRNA startup, aj keď nás „mení na kukurice”
Slováci oslavujú. Digitálne doklady v mobile sú tu, takto si ich aktivuješ (NÁVOD)
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP
ŠÚKL sťahuje z obehu dve šarže populárneho antibiotika. Ak ho máš doma, môžeš ho vrátiť
„Učenie je nevyhnutnosť, nie výhoda.“ Expert radí, do akého vzdelania sa oplatí investovať v čase krízy
25-ročný Sebastian za 4 dni vytvoril biznis s obratom 9 300 eur mesačne. „Už som nechcel budovať hodnotu pre niekoho iného“
Bežné jedlo Slovákov môže stáť život: 3 porcie týždenne zvyšujú riziko rakoviny a úmrtia o 27 %, varujú vedci
Rusko a Čína obchádzajú Západ. Ruské banky vytvorili skrytý kanál na miliardové transakcie s Pekingom
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Najobľúbnejšia pirátska služba Slovákov skončila. Tisíce filmov a seriálov si už nepozrieš
- Slovákom rozdávajú mobily zadarmo. Veľká banka sa spojila s operátorom, toto sú podmienky
- Čína dostala „podpásovku”. Západ našiel geniálny spôsob, ako ukončí jej monopol na kritickej surovine
- Západ má vážny problém. Čínske stíhačky dostali ďalšie kritické vylepšenie
- Japonci majú vážny problém. Ich ikonická stavba za 20 miliárd dolárov mizne v mori, čas sa kráti
-
- Najobľúbnejšia pirátska služba Slovákov skončila. Tisíce filmov a seriálov si už nepozrieš
- Čína dostala „podpásovku”. Západ našiel geniálny spôsob, ako ukončí jej monopol na kritickej surovine
- EÚ ide po vodičoch. Zavádza drastické zmeny, ktoré pocítia aj Slováci (PREHĽAD)
- Japonci majú vážny problém. Ich ikonická stavba za 20 miliárd dolárov mizne v mori, čas sa kráti
- Vedci prevrátili biológiu naruby. Základom vzniku života vraj nie je voda, ale niečo iné
-
- Najobľúbnejšia pirátska služba Slovákov skončila. Tisíce filmov a seriálov si už nepozrieš
- Veľmoc objavila 35 miliónov ton veľmi vzácnej suroviny. Prinesie im ohromné bohatstvo
- Váži 8 ton a zlikviduje ciele aj 100 metrov pod zemou. Odhalili najväčšiu jadrovú raketu na svete
- Toto je rebríček najmenej poruchových áut. Nájdeš medzi nimi aj svoje?
- Vedci neverili vlastným očiam. Po vyše 4 000 rokoch našli zabudnuté mesto, z ktorého im padla sánka
Historický míľnik pre Čínu. Uhlie už nie je lídrom v energetickej produkcii
Žilina vsádza na solárnu energiu. Mesto pokryje verejné budovy panelmi
BYD zdvojnásobil zisk. Čínska vlna elektromobility naberá na sile
Rakúsko ich má 23, Slovensko možno čoskoro prvú v Málinci. Miestni proti prečerpávacej elektrárni protestujú
Ďalší pokus o podvod: Neklikaj na e-maily o preplatkoch, radí Sociálna poisťovňa
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP
ŠÚKL sťahuje z obehu dve šarže populárneho antibiotika. Ak ho máš doma, môžeš ho vrátiť
„Učenie je nevyhnutnosť, nie výhoda.“ Expert radí, do akého vzdelania sa oplatí investovať v čase krízy
25-ročný Sebastian za 4 dni vytvoril biznis s obratom 9 300 eur mesačne. „Už som nechcel budovať hodnotu pre niekoho iného“
Bežné jedlo Slovákov môže stáť život: 3 porcie týždenne zvyšujú riziko rakoviny a úmrtia o 27 %, varujú vedci
Rusko a Čína obchádzajú Západ. Ruské banky vytvorili skrytý kanál na miliardové transakcie s Pekingom
Copyright© 2025 by Startitup, s. r. o. Všetky práva vyhradené