V dnešnej dobe sme zahltení rôznymi druhmi reklám, ktoré sa na nás valia zo všetkých strán. Spoločnosť LG začala reklamný priestor využívať aj tam, kde by sme naozaj nečakali. Ako upozorňuje portál FlatpanelsHD, na jedných z najdrahších televízorov v ponuke značky sa zobrazuje šetrič obrazovky plný reklám.

Reklama ako šetrič obrazovky. Zdroj: FlatpanelsHD

Reklamy namiesto šetriča obrazovky

Redaktori z portálu FlatpanelsHD počas recenzovania nového modelu LG G4 OLED zažili zaujímavú a isto nečakanú skúsenosť. Pred tým ako sa spustí bežný šetrič obrazovky, sa začnú premietať reklamy na celú obrazovku. Recenzentom sa objavilo viacero reklám a boli lokalizované do regiónu, na ktorý bol televízor nastavený. Redaktorom sa na celú obrazovku objavila reklama streamovacej služby LG Channels, ale aj reklamy od externých spoločností. Počas zobrazovania bola reklama síce stlmená, avšak je otázne, či sa to v budúcnosti nezmení.

LG reklamy namiesto šetriča považuje za efektívne

Za reklamou namiesto šetriča obrazovky stojí LG Ad Solutions, divízia spoločnosti pre „pripojenú TV (CTV) a reklamu na rôznych obrazovkách“. Mnoho používateľov túto ich novinku nemusí prijať s nadšením, spoločnosť LG to však považuje za efektívnu funkciu.

„Spustenie našich reklám šetriča obrazovky bolo významným míľnikom vo zvyšovaní zapojenia divákov do inteligentných televízorov LG. Tento formát reklamy na celú obrazovku efektívne využíva čas nečinnosti obrazovky na zvýšenie viditeľnosti značky. Spätná väzba a výsledky štúdie potvrdili, že tieto reklamy priťahujú pozornosť a podporujú zmysluplné interakcie, vďaka čomu sú neoddeliteľnou súčasťou našich reklamných ponúk,“ uviedol Chris Weiland, riaditeľ produktového marketingu spoločnosti LG Ad Solutions. Reklamy namesto šetriča obrazovky sú nečakanou novinkou, dá sa tak predpokladať, že miera interakcie diváka a údiv je preto aspoň nateraz vyššia.

FlatpanelsHD

Ako vypnúť reklamu

Existuje možnosť, ako túto novinku vypnúť, aby sa zobrazoval klasický šetrič. V nastaveniach sa treba dostať do dodatočných nastavení a tam vypnúť funkciu „Screen Saver Promotion“. Keďže spoločnosť má samostatnú divíziu na reklamy, je otázne, ako sa bude táto funkcia ďalej vyvíjať a či divák bude mať aj naďalej možnosť vypnúť reklamy.

Spoločnosti si uvedomujú veľký vplyv reklám na používateľov. LG nie je jediná značka, ktorá s reklamami experimentuje. Amazon, Google a Roku už dlho budujú svoje stratégie zarábania na televíziách okolo reklám.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú