YouTube Slovákov zaplavia najotravnejšie reklamy. Dokonca pribudne nový druh
YouTube sa chystá čiastočne prepracovať svoj systém reklám. Najzásadnejšou novinkou budú 30-sekundové nepreskočiteľné reklamy v aplikácii YouTube pre chytré televízory, no pribudnú aj reklamy pri pozastavení videa, informovala spoločnosť prostredníctvom svojho oficiálneho blogu.
30-sekundové reklamy na TV majú nahradiť dvojicu 15-sekundových reklám, no úplne ich nevytlačia. Reklamy s dĺžkou 30 sekúnd budú totiž dostupné len cez reklamnú platformu YouTube Select, ktorá umožňuje inzerovať výhradne v horných 5 % najlepšieho obsahu.
Práve týchto horných 5 % obsahu sa zvyčajne sleduje cez TV – spoločnosť hovorí, že podiel chytrých televízii na pozretiach v rámci YouTube Select je až ohromných 70 %. „Čoraz viac divákov si YouTube naladí na najväčšej obrazovke vo svojej domácnosti,“ povedal generálny riaditeľ YouTube Neal Mohan počas podujatia Brandcast, píše Variety. „Diváci – najmä mladší diváci – už nerozlišujú medzi druhom obsahu, ktorý sledujú.„
Ďalšou veľkou zmenou sú reklamy pri pozastavení videa. Tie by ale našťastie mali predstavovať len reklamné pop-up bannery, ktoré sa dajú zavrieť. YouTube nepriblížil, kedy tieto zmeny zavedie, novým reklamám sa ale len tak nevyhneš. Ide o súčasť stratégie, ktorá sa snaží prilákať ľudí na predplatné YouTube Premium.
Kým nevypneš blokátor reklám, nespustí video
Upozornil na to používateľ sociálnej siete Reddit, ktorý pred pár dňami v jednom vlákne zverejnil zaujímavý screenshot. Nachádza sa na ňom vyskakovacie okno, v ktorom sa píše, že blokátory reklám nie sú na YouTube povolené.

Zároveň sa tu objavujú aj dve možnosti, podľa ktorých môže používateľ postupovať, aby sa dostal ku obsahu. Jednou z nich je vypnutie AdBlocku, vďaka čomu sa opäť povolia reklamy a tým druhým aktivácia plateného prémiového členstva, v ktorom je k dispozícii aj niekoľko ďalších benefitov.
Ďakujeme, že čítaš Fontech. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@fontech.sk.
Teraz čítajú

Netflix stráca pôdu pod nohami. Obchod storočia je v ohrození, na stole je nepriateľská ponuka

Najlepšie hodnotený vojnový film posledných rokov dorazil na obľúbenú službu, okamžite sa stal hitom

Nenápadný jed sa šíri po celej planéte. Zvláštna chemikália je v 94 % vody a bude to čoraz horšie

Zarába stovky eur mesačne a Slováci o ňom stále netušia. Našli sme geniálny vianočný darček

Chcú „hacknúť" počasie. Ľudstvo sa chystá skoncovať s klimatickou krízu, vedci varujú pred apokalypsou
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Európa do neho investovala miliardy eur, teraz ho ľudia nechcú. Predaj energetického zariadenia prudko klesol
- Google začal vymazávať účty Gmail. Takto sa vyhneš strate e-mailov, súborov či fotografií
- „Našli“ signál pokročilej civilizácie. Vedci neverili vlastným očiam, keď zistili, o čo ide
- Z tohto nového radaru si ľudia trhajú vlasy. Vodičov zarazilo, keď zistili, ako funguje
- Toto sú najväčší „žrúti” elektrickej energie aj slovenských domácností. Víťaz ťa prekvapí
-
- Európa do neho investovala miliardy eur, teraz ho ľudia nechcú. Predaj energetického zariadenia prudko klesol
- Google začal vymazávať účty Gmail. Takto sa vyhneš strate e-mailov, súborov či fotografií
- „Našli“ signál pokročilej civilizácie. Vedci neverili vlastným očiam, keď zistili, o čo ide
- Z tohto nového radaru si ľudia trhajú vlasy. Vodičov zarazilo, keď zistili, ako funguje
- Toto sú najväčší „žrúti” elektrickej energie aj slovenských domácností. Víťaz ťa prekvapí
-
- Slovákov čaká veľké prekvapenie pri nákupe nového mobilu. Začalo platiť prísne nariadenie Európskej únie
- Európa do neho investovala miliardy eur, teraz ho ľudia nechcú. Predaj energetického zariadenia prudko klesol
- Vozidlo ti vyradia z evidencie. Štát našiel spôsob, ako skoncovať so zlozvykom motoristov na Slovensku
- Dva roky sa ho ľudia nevedia nabažiť. Vojnový film s Tomom Hanksom neprestáva udivovať
- „Našli“ signál pokročilej civilizácie. Vedci neverili vlastným očiam, keď zistili, o čo ide
