Zákazníci mobilného operátora O2 si môžu už od leta 2020 znižovať výšku každej svojej faktúry. Až 2 eurá mohli Slováci ušetriť vďaka tzv. Digitálnemu bonusu. O2 takto na nazýva trojicu krokov, ktoré sú však pre zákaznika koniec-koncov aj praktické.

Stačilo si nastaviť bezplatné doručovanie faktúr namiesto papierovej podoby do e-mailu, aktivovať si schránku dôležitých dokumentov v aplikácii Moje O2 alebo na webovej zákazníckej zóne a platiť za každú faktúru digitálne, teda bankovým prevodom, cez web alebo aplikáciu.

Zľava vo výške 2 eur je minulosťou

Operátor však teraz oficiálne oznámil, že zľavu z výšky 2 eur na každej faktíre teraz znižuje na polovicu. Po splnení týchto krokov tak ušetríš už len 1 euro a naopak, každá faktúra bude o euro drahšia. Zákazníci to pocítia už na ďalšej faktúre a O2 pripravilo aj praktickú tabuľku, ktorá presne vysvetľuje kedy zdraženie očakávať – podľa toho, kedy začína ich nové zúčtovacie obdobie.

O2

Zdražovanie O2 vysvetľuje jasne. Dôvodom je vraj „pokračujúci rast cien v ekonomike SR, ako aj avizovaný skokový rast nákladov na energie, ktoré sú nevyhnutné na prevádzku mobilných sietí“.

Operátor upozorňuje, že Digitálny bonus prispieva k ekológii a zníženiu environmentálnej záťaže: „Týmto krokom sme ušetrili množstvo papiera, ktoré sme si so zákazníkmi pravidelne vymieňali. Zároveň si však uvedomujeme, že výhody digitálnosti spojené s ušetrením jednej zložky nákladov nemôžu plne nahradiť rast cien tovarov a služieb na Slovensku, ktorého sme za posledné roky svedkami. Ten sa odráža napríklad aj v dramatickom náraste cien energií, ktoré sú nevyhnutné pre fungovanie mobilných sietí a tvoria významnú časť nákladov operátora. Na to, aby sme mohli nielen zachovať kvalitu poskytovaných služieb, ale aj ich ďalší kvalitatívny vývoj, museli sme výšku Digitálneho bonusu znížiť,“ hovorí  generálny riaditeľ O2 Igor Tóth.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú