Včerajšia premiéra prvej časti relácie Byť zdravý je výhra prilákala na RTVS vyše pol milióna Slovákov, čím s podielom 27,2 % prekonala aj komerčné televízie, informuje MediaBoom.sk. Dokopy tak reláciu sledoval zhruba rovnaký počet ľudí, ako je počet registrovaných súťažiacich v očkovacej lotérii.

Debutová časť novej relácie síce skončila fiaskom, ktoré so sebou prinieslo niekoľko veľkých prekvapení, no napriek tomu si pripísala ohromnú sledovanosť. Byť zdravý je výhra sledovalo na Jednotke 571 tisíc Slovákov a celkový podiel relácie na trhu v skupine 12+ dosiahol 29,6 %.

Sledovanosť tak predstavovala zhruba počet zaočkovaných, ktorí sa do lotérie prihlásili. Ešte do polovice minulého týždňa pritom išlo o 559 tisíc Slovákov. Zároveň však relácia zmenila trhový podiel v komerčnej cieľovej skupine, kde bola sledovanosť Markízy a Joj v priemere 4-6 % počas hlavných večerných programov. Pri novej relácii RTVS sa ale rating dostal na 8,6 %, čím televízia s prehľadom prekonala komerčné stanice, ktorým ostal rating 3-4 %.

Ďalšie časti relácie Byť zdravý je výhra budú na Jednotke vysielané každú nedeľu večer až do konca októbra. Celý projekt však zožal po premiérovej časti veľkú kritiku kvôli nezvládnutým problémom, ktoré pripravili o 400-tisícovú výhru vyžrebovanú súťažiacu z Prešova. Viac informácií sme priniesli v samostatnom článku.

Zdroj: MediaBoom.sk

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú