Volania na zákaznícku linku operátorov sa mnohokrát začínajú automatickými hláškami z tzv. „IVR“ systému, ktorý má zákazníka navigovať do správnej sekcie ešte pred spojením s operátorom. Takýto systém využíva mnoho spoločností, no slovenské O2 sa ho rozhodlo zrušiť. Po novom sa zákazníci pri volaní na linku spoja priamo s operátorom. O zmene informovalo O2 v tlačovej správe.
Hlasové menu, alebo tiež spomínaný IVR systém (Interactive Voice Response – Interaktívny hlasový sprievodca) funguje na Slovensku dlhé roky. Pri zákazníckej podpore ho využívajú aj telekomunikační operátori. Klienta tak pri volaní naviguje automat a pomocou prednastavených číslic sa dostane ku konkrétnemu operátorovi, ktorý mu s jeho požiadavkou pomôže.
Takéto volanie na zákaznícku linku ale nie je zadarmo. Po novom si O2 pri volaní (aj od vlastných zákazníkov) vypýta poplatok 1 €, ktorý bude klientovi zaúčtovaný po spojení s operátorom v call centre.
O2 končí s automatom na zákazníckej linke. Uprednostní priamy kontakt s operátorom
Volania s automatom využívalo dlhé roky aj O2. Spoločnosť však už od roku 2018 pracovala na zrušení takýchto hovorov. Po dlhom čase tak ruší IVR systém a zákazníci sa dovolajú priamo k operátorovi.
„Našim cieľom je, aby zákazník dostal možnosť ľudsky vysvetliť svoje požiadavky a kompetentne nájsť riešenie spolu so živým operátorom,“ uviedol Milan Morávek, riaditeľ predaja a služieb zákazníkom O2.
Okrem zákazníckej linky majú klienti O2 možnosť vyriešiť požiadavky a prípadné problémy aj pomocou mobilnej aplikácie Moje O2 alebo priamo na webe operátora v četovacom okne s operátorom. Počet používateľov aplikácie Moje O2 sa pritom podľa informácií spoločnosti zvýšil až 2,5-násobne.
„Preorganizovali sme tímy na call centre tak, aby každý z nich bol schopný vyriešiť zákaznícku požiadavku od začiatku až do konca, až po jej úspešné vyriešenie a informovanie zákazníka. Stojí za tým prepracovaný systém školení i organizácie,“ vysvetľuje Milan Morávek.
Zlepšenie komunikácie na zákazníckej linke je pre O2 kľúčovým krokom vpred. Každý mesiac totiž na túto linku volá priemerne až 50 000 klientov a v čase koronakrízy to bolo až 70 000 ľudí mesačne.
Každý operátor pritom počas svojej pracovnej doby dokáže vybaviť 50 takýchto volaní. Vylepšená zákazníka podpora tak odstraňuje 40-sekundovú nahrávku automatu a prepája volajúceho priamo s asistentom, čo môžu zákazníci postrehnúť už v týchto dňoch.
Ďalšie články:
- O2 vyriešilo problém s terminálmi. eKasa znova prijíma platby kartou
- České O2 oficiálne spustilo prvú 5G sieť. Obyvatelia ďalšieho mesta však vo veľkom protestujú
- O2 zrušilo využívanie služieb zo Slovenska v Česku. Už platia podmienky ako v iných krajinách EÚ
- O2 začína uplatňovať špeciálny bonus: Zákazník bez neho zaplatí viac aj za nulový paušál
- O2 pridáva benefit a zaviedlo neobmedzené dáta na appky k Smart paušálom
Ďakujeme, že čítaš Fontech. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@fontech.sk.
Teraz čítajú
Telekom predstavil novinku, aká tu ešte nebola. Náramne poteší jednu skupinu Slovákov
Nový paušál a ďalšie novinky. O2 predstavil veľké zmeny, tu je prehľad
Nová analýza štátu: Odhalili, ktorý slovenský operátor je najlepší
Slováci, chystajte peňaženky. Obľúbený operátor opäť zdražuje
Veľké prekvapenie Telekomu. Predstaví dve nové služby, prídu už o pár dní (+ detaily)
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Veľký deň pre ľudstvo: NASA zachytila zašifrovanú správu z hlbokého vesmíru
- EÚ stráca trpezlivosť. Obľúbenej sociálnej sieti Slovákov hrozí zákaz
- Odhalili desiatky podvodných e-shopov na Slovensku. Vyskúšali sme ich a neverili vlastným očiam (+zoznam)
- Prelom: Vedci prvýkrát umelo vytvorili čiernu dieru. Padli im sánky, keď začala žiariť
- Odhalenie mimozemského života je na spadnutie. Vedci odkryli nové detaily
-
- Veľký deň pre ľudstvo: NASA zachytila zašifrovanú správu z hlbokého vesmíru
- Prelom: Vedci prvýkrát umelo vytvorili čiernu dieru. Padli im sánky, keď začala žiariť
- Apple to dokázal. Na iPhone príde zmena, po ktorej už žiadny Android nebude dávať zmysel
- Odhalenie mimozemského života je na spadnutie. Vedci odkryli nové detaily
- Veľký elektropredajca na Slovensku končí. Toto bude jeho náhrada
-
- Veľký elektropredajca na Slovensku končí. Toto bude jeho náhrada
- Veľký deň pre ľudstvo: NASA zachytila zašifrovanú správu z hlbokého vesmíru
- Apple to dokázal. Na iPhone príde zmena, po ktorej už žiadny Android nebude dávať zmysel
- Zem má druhý mesiac, vieme odkiaľ pochádza. Odhalil ho gigantický kráter
- Prelom: Vedci prvýkrát umelo vytvorili čiernu dieru. Padli im sánky, keď začala žiariť
Vo Francúzsku vznikne komisia na vyšetrenie sexuálneho násilia vo filmoch
Zisk koncernu Shell v 1. kvartáli klesol, ale prekonal očakávania trhu
Na ISS našli zmutovanú baktériu, je odolná voči viacerým liekom
Väčšina dospelých Američanov vníma TikTok ako nástroj čínskeho režimu
Žarty bokom. LinkedIn po novom ponúka knižnicu hier
Copyright© 2024 by Startitup, s. r. o. Všetky práva vyhradené