Legendárna herná séria Assassin’s Creed bude tento rok oslavovať už sedemnáste výročie od momentu, kedy nás prvý krát vtiahla do stáročia trvajúceho súboja medzi tajným rádom zabijakov a templármi.

Počas tohto obdobia sme dostali neuveriteľných 18 hier, ktoré nás previedli rôznymi obdobiami a krajinami, od Jeruzalemu, cez renesančné Taliansko a koloniálnu Ameriku, až po Anglicko počas priemyselnej revolúcie.

Keďže séria existuje už takmer dve dekády, dočkali sme sa aj remasteru najobľúbenejších častí v The Ezio Collection, kde sme našli druhú časť spolu so svojimi dvoma pokračovaniami, Brotherhood a Revelations. Neskôr prišiel aj remaster trojky, no teraz nás CEO Ubisoftu, Yves Guillemot, informuje o tom, že fanúšikovia série sa môžu tešiť na niečo, čo Ubisoft doteraz nepriniesol.

Chystá sa záplava remakov

V rozhovore konkrétne hovorí, že okrem nových titulov Shadows a Hexe, pre nás Ubisoft pripravuje plnohodnotné remaky, ktoré nám umožnia preskúmať staršie svety. Tie sú podľa jeho slov aj naďalej nesmierne bohaté a bola by veľká škoda, keby sme si ich nemohli vychutnať v modernom grafickom kabáte.

Fakt, že Ubisoft pracuje na remakoch starších Assassin’s Creed hier, však nie je úplnou novinkou. Už pred rokom na vynorili informácie o tom, že na remaku štvorky sa podieľa Singapurská pobočka, ktorá pracovala aj na nie príliš vydarenom Skull and Bones. Pirátsky Black Flag, pri ktorom na portáli Metacritic svieti hodnotenie 88 percent, je zároveň pre fanúšikov jedným z najobľúbenejších dielov v sérii.

Zdá sa, že Ubisoft je teda pripravený naskočiť na vlnu herných remakov, ktorá sa však medzi viacerými hráčmi neteší veľkej popularite. Radšej ako prerábky starších hier nemalá časť komunity volá skôr po novom obsahu. V minulosti sme sa napriek tomu dočkali viacerých vydarených klasík v novom kabáte a séria Assassin’s Creed v tomto smere určite má čo ponúknuť.

FonTech

Žiadne konkrétne tituly však zatiaľ neboli menované a zostáva nám teda iba počkať na oficiálne predstavenie. Guillemot v rozhovore spomenul aj to, že plánujú prinášať nové diely ešte pravidelnejšie, a že nemáme čakať každý rok to isté v novom šate. Radi by ponúkli väčšiu variabilitu, čo už vidíme pri aktuálnom striedaní titulov.

Mirage bol totiž komornejšou časťou, zatiaľ čo Shadows bude opäť ponúkať obrovský svet a hlbšie RPG prvky, podobne ako Valhalla, Odyssey či Origins. Po feudálnom Japonsku príde na rad lineárnejší Hexe, ktorý nás vezme do Svätej ríše rímskej počas obdobia honu na čarodejnice, kde podľa všetkého uvidíme aj prvky nadprirodzenej mágie.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú