Štúdio Rockstar stojí za mnohými AAA hrami, mimo iných aj za sériou GTA či Red Dead Redemption. Práve vývoj hry Red Dead Redemption 2 započal veľké zmeny v internej politike štúdia, pričom na vývojárov bol v neskorších fázach vývoja kladený príliš vysoký tlak, čo by sa však v budúcnosti malo zmeniť, píše IGN.

Podľa informácií, ktoré sú uverejnené na portáli Kotaku, pracovali niektorí zamestnanci pri neskorších fázach vývoja hry aj 100 hodín týždenne.

Zo strany vedenia bol na nich vyvíjaný obrovský tlak, aby sa všetko stihlo a finálna verzia hry bola vypustená načas. To pochopiteľne viedlo k nespokojnosti zamestnancov a k narúšaniu firemnej atmosféry.

gameranx/YouTube

Takýto prístup však už má byť minulosťou. Vedenie spoločnosti má v pláne niekoľko školení pre zamestnancov v oblasti plánovania vývoja nových hier. Nové tituly majú byť navyše „menšie“ a dodatočný obsah budú dostávať pravidelne prostredníctvom aktualizácií.

Táto zmena sa priamo dotkne aj GTA 6, ktoré je už vo vývoji. Kedy však pokračovanie tejto legendárnej série uvidíme, Rockstar zatiaľ oficiálne neoznámil. Rôzne „vodítka“ však naznačujú, že hra príde až o niekoľko rokov.

Zdroj: IGN, Kotaku

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú