Predplatné PREMIUM na mesiac ZDARMA.

Spoločnosť Orange Slovensko, a. s., dosiahla za deväť mesiacov tohto roka celkové výnosy v objeme 394 mil. eur, čo je medziročne menej o 0,7 %. Pokles súvisí s nižšími výnosmi z predaja zariadení v dôsledku výpadku ich dostupnosti pre krízu s nedostatkom čipov. Výnosy z predaja zariadení v treťom štvrťroku tohto roka medziročne klesli o 12,6 %. Spoločnosť o tom informovala v utorok v tlačovej správe s tým, že ku koncu septembra výnosy zo služieb vo výške 313 mil. eur boli nižšie o 0,6 % a výnosy z predaja zariadení za 81 mil. eur klesli o 1 %.

Mobilný operátor evidoval k 30. septembru 280-tisíc zákazníkov pevného internetu, čo znamená medziročný rast o 21,5 %. Počet zákazníkov televíznych služieb vzrástol takmer o 20 % na 153-tisíc. Záujem o mobilné a fixné služby v jednom balíku sa zvýšil o 30 %, koncom tretieho štvrťroku ich využívalo 142-tisíc ľudí. Spoločnosť pokračovala v napĺňaní svojej strategickej priority, a to konvergencie, čiže spájanie služieb v mobilnej a fixnej sieti v jednom balíku.

„Potvrdzuje sa nám, že naše strategické smerovanie je správne. Dokazuje to aj ten najdôležitejší a najprísnejší ukazovateľ, ktorým je dôvera našich zákazníkov a ich rastúca spokojnosť aktuálne dosahujúca 78 bodov MRS indexu,“ uviedol generálny riaditeľ Orange Slovensko Federico Colom.

Mobilná 4G sieť je dostupná pre 99 % populácie Slovenska vo všetkých 141 mestách a 2 219 obciach na Slovensku. Služby fixnej siete môže využívať 1,8 milióna domácností, čo predstavuje 97 %, pričom optická sieť od Orangeu je dostupná pre vyše 566-tisíc domácností v 69 mestách a optické služby operátora cez partnerské siete sú dostupné pre 424-tisíc domácností v 461 mestách a obciach.

Pre služby Orangeu sa za deväť mesiacov rozhodlo vyše 49-tisíc nových zákazníkov, ktorí si preniesli číslo od konkurenčných operátorov. Počet zákazníkov, ktorí sa rozhodli uprednostniť služby ostatných operátorov, klesol takmer o 12 % na 55-tisíc. Spoločnosť ku koncu septembra celkovo evidovala zhruba 2,5 milióna aktívnych zákazníkov mobilných služieb, z nich takmer 1,9 milióna využíva mobilné fakturované služby.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú