Júl bude v kinách opäť poriadne nabitý a v krátkom čase odštartuje hneď trojica očakávaných veľkofilmov. 13. júla premiéru chystá Mission: Impossible Odplata – Prvá časť, skutočne zaujímavá situácia však nastane o týždeň neskôr, keď v kinách súbežne odštartujú Oppenheimer a Barbie.

Víťaz je podľa analytikov jasný

Oba filmy sa napriek diametrálne odlišnému zasadeniu môžu pochváliť prvotriednym hereckým obsadením aj oceňovanými tvorcami. Premiéra očakávaných noviniek v rovnaký deň sa na sociálnych sieťach stala terčom veľkej diskusie sprevádzanej hromadou „memečiek“.

Aj keď oba filmy obsahovo cielia na rozličné publikum, z priameho súboja podľa Hollywood Reporter vzíde jasný víťaz. Bude ním snímka Barbie, pre ktorú štúdio Warner Bros. očakáva otváracie tržby za úvodné tri dni v USA na úrovni 70 až 80 miliónov.

Konkurenčné štúdio Universal naopak pri Oppenheimerovi počíta len s polovicou tejto sumy a z komerčného hľadiska má byť jasným víťazom práve Barbie. Jedným z hlavných dôvodov je podľa analytikov dĺžka oboch filmov – Nolanov Oppenheimer má rovné tri hodiny, kým minutáž Barbie siaha len k niečo menej ako dvom hodinám.

Z hľadiska kvantity teda kiná stihnú za jeden deň odpremietať viac filmov Barbie ako Oppenheimer. To sa, pochopiteľne, podpíše aj na tržbách. Druhým dôvodom úspechu Barbie je popularita samotnej hračky, ktorá predstavuje jednu z najznámejších globálnych značiek.

TMDB (Úprava redakcie)

Predpokladané tržby Barbie automaticky nemusia znamenať, že Oppenheimer zo vzájomného súboja nakoniec vyjde ako porazený. Predpovede analytikov zatiaľ hovoria čisto o otváracom týždni, na dlhodobom úspechu sa vo veľkom podpíšu divácke ohlasy, ako aj kvalita samotných filmov.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú

NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP