Netflix testuje novú funkcionalitu. Inšpiroval sa TikTokom

Netflix je jednou z mála svetových spoločností ťažiacich z aktuálnej situácie. Okrem nákupu všemožných filmov investuje aj do vylepšovania aplikácie, kde sa už onedlho pridá funkcionalita prebraná z TikToku, informuje novinár Matt Navarra na Twitteri.

Jednou z nových experimentálnych funkcionalít je dedikovaný televízny program s lineárnym programovým vysielaním, ktorý bude vo Francúzsku celoplošne dostupný v nasledujúcich týždňoch. Ostatné krajiny sa ale dočkajú diametrálne odlišnej vymoženosti.

Krátke videá ocení najmä mladšie publikum

V USA a Veľkej Británii totiž Netflix testuje funkciu Fast Laughts. Tá je exkluzívna pre mobilnú podobu služby, kedy najviac pripomína Reels z Instagramu, ktorý sa v prípade tejto funkcionality hutne inšpiroval TikTokom.

V samotnej podstate sú Fast Laughts krátke, od 15 po 45 sekúnd trvajúce zostrihy videí, ktoré pozostávajú z vtipných scén filmov a seriálov dostupných na službe. Nový panel je po vzore sociálnych služieb umiestnený na vrchnej strane obrazovky, kedy s nimi zdieľa aj rovnakú formu interakcie v podobe kruhových ikoniek.

Niekoľkosekundové zostrihy pozostávajú z viacerých titulov, kde rozhodne pozorujeme ďalšiu príležitosť propagácie vlastného obsahu. To je rozhodne najväčšou prednosťou novej funkcionality, ktorá takýmto spôsobom ponúkne ďalší spôsob pomoci pri rozhodovaní sa v obrovskom katalógu filmov a seriálov.

Služba je momentálne dostupná u vybraných používateľov v Spojených štátoch a Británii. Ako to už býva zvykom, po náležitom testovaní a pozitívnych ohlasoch sa výberov krátkych klipov v prostredí samotnej služby dočkáme snáď aj u nás.

Pošli nám TIP na článok