Netflix mal niekoľkohodinový výpadok na všetkých platformách

Azda najpopulárnejšia streamovacia služba seriálov a filmov, Netflix, dnes v poobedňajších hodinách zažila niekoľkohodinový výpadok svojich služieb. Problémy sa však zdajú byť zažehnané a predplatitelia tak už môžu sledovať svoj obľúbený obsah, informuje DailyMail.

Služby Netflixu prestali fungovať dnes zhruba od 14:00 nášho času a celý výpadok trval takmer 3 hodiny, teda asi do 17:00. Používatelia hlásili problémy na všetkých platformách, počnúc webovou aplikáciou, mobilnou aplikáciou, až po aplikáciu v smart televízoroch.

Po otvorení aplikácie sa začali objavovať hlášky, ktoré informovali na problémy s pripojením rôznou formou. Tieto hlášky začali ľudia prostredníctvom screenshotov a fotografií okamžite zdieľať na sociálnych sieťach. Podľa mapy Downdetector zasiahol výpadok najviac Nemecko a Holandsko. Netflix na tento problém okamžite reagoval, predplatiteľom sa ospravedlnil a celú situáciu začal okamžite riešiť, informuje CordCuttersNews.

Na teraz sa zdá, že všetky problémy sú vyriešené a služby Netflixu fungujú tak, ako majú. To, či tento výpadok spôsobili technické problémy, alebo nejaký hackerský útok, zatiaľ nevieme. Budeme dúfať, že spoločnosť Netflix podá k vzniknutej situácii nejaké oficiálne stanovisko s podrobnejšími informáciami, ktoré stáli za vznikom tohoto výpadku.

Zdroj: DailyMail, CordCuttersNews, Downdetector

Pošli nám TIP na článok