Taliansky módny dom, ktorý sa preslávil luxusnými módnymi doplnkami a oblečením, prichádza so svojim najnovším kúskom do rozšírenej reality. Predstavil virtuálne tenisky, ktoré sú omnoho dostupnejšie ako jeho reálne výrobky, no háčik je v tom, že si ich ľudia „obujú“ len cez aplikáciu, informuje The Verge.

Za vytvorením týchto virtuálnych tenisiek stojí taliansky návrhár Alessandro Michele, ktorý však tentokrát pretavil svoj najnovší model obuvi do virtuálnej a rozšírenej reality. Zákazník si môže nové tenisky Gucci Virtual 25 kúpiť prostredníctvom aplikácie Gucci za cenu 12,99 dolárov, respektíve za 8,99 dolárov v aplikácii Wanna Kicks AR.

Bežne stojí obuv s logom tohto módneho domu niekoľko stoviek, no v prípade virtuálnej verzie tenisiek by bolo otázne, ktorý zákazník by za takýto kúsok, ktorý si reálne ani neobuje, zaplatil vysokú cenu. S podobným virtuálnym skúšaním obuvi však doteraz prišli viaceré značky. Niektorí milovníci módy preto veria, že sa v rozšírenej a virtuálnej realite tento trend môže uchytiť, dodáva The Guardian.

Zdroj: The Guardian, The Verge

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú

Články, ktoré hýbu svetom