Televízie Markíza a Dajto majú za sebou prvé tri dni vysielania zápasov z futbalových majstrovstiev Európy – UEFA EURO 2024. Strhujúce súboje špičkových európskych mužstiev prilákali k obrazovkám státisíce divákov a zároveň obsadili najvyššie priečky v rebríčkoch sledovanosti.

Otvárací zápas UEFA EURO 2024 medzi reprezentáciami Nemecka a Škótska priniesla v piatok 14. júna 2024 od 20:20 hod. naživo TV Markíza. Prvý polčas tohto duelu sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal jednoznačne najsledovanejším programom dňa.

V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 dosiahol vynikajúci rating 6,7 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 27,5 %. Nasledujúci 2. polčas si udržal takmer všetkých divákov s ratingom 6,3 % a ešte vyšším podielom na trhu 29,3 %.

V širšej cieľovej skupine 12+ si 1. polčas vychutnalo celkovo 378-tisíc divákov s dosahom až na 617-tisíc divákov  a 2. polčas sledovalo 316-tisíc divákov a zasiahol 466-tisíc divákov.

Najlepšie čísla za tento rok

Skupina Markíza v piatok so stanicami Markíza, Doma, Dajto a Markíza KRIMI zaznamenala doposiaľ druhý najvyšší tohtoročný podiel na trhu 39,6 % v najdôležitejšom prime-time 19:00-23:00.

piatkové štúdio Euro 2024
Markíza

V sobotu 15. júna 2024 sa najsledovanejším programom dňa v cieľovej skupine 13-55 stal 2. polčas večerného zápasu Taliansko – Albánsko, ktorý na obrazovkách TV Markíza dosiahol rating 5,2 % a podiel na trhu 24,1 %.

Menšie stanice skupiny Markíza získali v sobotu dokonca až 17 miest v rebríčku TOP 20 najsledovanejších programov. Najviac zabodoval 2. polčas podvečerného zápasu Španielsko – Chorvátsko, ktorý na Dajto dosiahol fantastický rating 3,1 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 18,2 % v cieľovej skupine 13-55. Predchádzajúci 1. polčas zaznamenal rating 2,4 % a ešte lepší podiel na trhu 19,8 %.

Záujmu dominuje Anglicko

Zatiaľ najsledovanejším v cieľovej skupine 13-55 sa stal 1. polčas večerného zápasu Srbsko – Anglicko, ktorý TV Markíza priniesla v priamom prenose v nedeľu 16. júna 2024. Pripísal si totiž doposiaľ najvyšší rating 6,9 % a dosiahol trhový podiel 21,8 %. Nasledujúci 2. polčas zaznamenal nemenej skvelý rating 6,1 % a podiel na trhu 26,5 %.

Prvú polovicu tohto atraktívneho stretnutia si v cieľovej skupine 12+ vychutnalo celkovo 356-tisíc divákov so zásahom až na 577-tisíc divákov a druhú polovicu sledovalo 343-tisíc divákov s dosahom na 535-tisíc divákov.

V tejto univerzálnej cieľovej skupine si na TV Markíza ešte lepšie počínal 2. polčas popoludňajšieho duelu Poľsko – Holandsko, ktorý v nedeľu pritiahol k obrazovkám až 364-tisíc divákov. V cieľovej skupine 13-55 zaznamenal excelentný rating 6,9 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 36,4 %. Zabodoval aj 1. polčas zápasu, ktorý dosiahol rating 5,2 % a trhový podiel 27,0 %.

Na vrchole nedeľného rebríčka sledovanosti menších staníc trónila televízia Dajto s 2. polčasom podvečerného zápasu Slovinsko – Dánsko, ktorý v cieľovej skupine 13-55 jasne zvíťazil s ratingom a 3,7 % a podielom na trhu 15,2 %.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú