Predplatné PREMIUM na mesiac ZDARMA.

Čínsky obchodný gigant AliExpress otvára svoj prvý obchod v španielskom Madride. Bude slúžiť hlavne ako showroom pre zákazníkov, píše Forbes.

AliExpress prichádza oficiálne už aj do Európy. Populárna čínska nákupná platforma otvorila v stredu 21. augusta svoj prvý európsky kamenný obchod v španielskom Madride. Rozprestiera sa na ploche až 740 metrov štvorcových v nákupnom centre Xanadú a ponúkne približne 1 000 rôznych výrobkov od 60 značiek, pričom ide hlavne o elektroniku.

Napriek tomu, že obchod má veľa výrobkov aj naskladnených, poslúži hlavne ako showroom, kde si zákazníci môžu výrobky prehliadnuť a vyskúšať, avšak ich finálny nákup vykonajú prostredníctvom klasického e-shopu. Španielsko je pre spoločnosť štvrtým najväčším trhom podľa obratu po Číne, USA a Rusku, informuje Ecommerce News.

Prilákanie nových zákazníkov

Koncept showroomu naznačuje, že AliExpress sa chce zamerať okrem rozšírenia trhu aj na zvýšenie povedomia potenciálnych zákazníkov v Španielsku a získanie údajov o ich nákupoch. Otvorenie kamenného obchodu tiež spôsobilo v Španielsku nákupný ošiaľ, keď skupiny zákazníkov strávili pred prvou európskou pobočkou až 2 noci v snahe byť medzi prvými, ktorí sa doň dostanú. AliExpress totižto sľuboval prvým zákazníkom rôzne darčeky a zľavy.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú