Hier s možnosťami otvoreného sveta neustále pribúda a asi najväčším podporovateľom tohto typu hier je štúdio Ubisoft. Jeho generálny riaditeľ hovorí, že štúdio sa v tomto smere nechystá poľaviť!

Sleduj Fontech aj na sociálnych sieťach!

FacebookInstagramYouTube

Štúdio Ubisoft má na svojom konte množstvo známych titulov, akými sú napríklad Assassin’s Creed, Far Cry či Watch Dogs. Tieto tituly predstavili v mnohých prípadoch veľké otvorené svety plné akcie a príbehov. Za zmienku môže stáť aj posledný Assassin’s Creed Oddysey, kde sa môže hráč pohybovať po gréckych ostrovoch a čas hrania spolu s predstavenými DLC sa môže v otvorenom svete vyšplhať veľmi vysoko.

Ubisoft chce hráčom poskytnúť viac zážitku z hier

Ako pripomína portál PCGamer, generálny riaditeľ Ubisoftu, Yves Guillemot, pre portál GamesIndustry.biz povedal, že štúdio sa bude naďalej sústreďovať na hry s otvoreným svetom a tiež ich plánuje stále viac rozširovať: „Naším cieľom je zabezpečiť, aby ste mali Unity v Odyssey. Ak chcete mať 15 hodín príbehu, môžete ho mať, ale môžete mať aj iné príbehy. Žijete v tomto svete a nasledujete to, čo chcete nasledovať.“

Cieľom Ubisoftu je tak vybudovať hry, v ktorých sa odohráva hlavný príbeh, ktorý môže byť rozšírený pomocou otvoreného sveta o množstvo ďalších príbehov. Ak chce hráč odohrať len hlavný príbeh, je to jeho voľba. No, ak chce poznať pozadie celého príbehu, musí plniť aj ostatné úlohy a jeho zážitok z hrania môže byť omnoho dlhší.

Otvorené svety budú väčšie a nič s tým neurobíme

Takéto počínanie má ale za následok budovanie stále väčších a rozšírenejších otvorených svetov. Ich vývoj môže byť preto zdĺhavý, ale aj nákladný. V tomto prípade tak narážame na mikrotransakcie či DLC rozšírenia, ktoré pomôžu takýto vývoj financovať, keďže sú vo väčšine prípadov za príplatok alebo zahrnuté v špeciálnych edíciách hier. Každopádne sa otvorené svety v hrách budú rozširovať, či sa nám to páči, alebo nie.