Reklamy pribudnú do obsahu ďalšej globálne známej streamovacej služby. Ako informuje Digiday, kroky na predstavenie lacnejšej verzie bez reklám aktuálne vyvíja Apple TV+, ktoré sa s ich zavedením plánuje poponáhľať. Spoločnosť s plánom cieli už na budúci rok a jedna z možností je, že Apple TV+ s reklamami môže byť dostupné úplne zadarmo.
Už teraz patrí k najlacnejším
Zástupcovia Apple sa v súčasnosti stretávajú s mediálnymi agentúrami a hovoria o možnosti implementácie reklám do ich streamovacej platformy. Podľa viacerých zdrojov chce spoločnosť reklamy do obsahu implementovať čo najrýchlejšie, podmienkou však je, aby reklama nijak neovplyvnila existujúcu základňu predplatiteľov.
Apple TV+ s predplatným 5 € na mesiac a 3-mesačnou skúšobnou dobou zadarmo pre nových majiteľov vybraných zariadení Apple už teraz patrí k najlacnejším globálnym platformám. Pravdou však je, že služba sa obsahovou ponukou s ďalšími veľkými hráčmi nemôže porovnávať a ponúka doslova iba desiatky titulov.
Apple TV+ preto spolieha skôr na kvalitu a v tomto prípade nejde len o prázdny reklamný slogan. Obsah služby patrí k najoceňovanejšiemu spomedzi všetkých platforiem, čo dokázalo aj tohtoročné udeľovanie Emmy.
Vzhľadom na nízku cenu súčasného predplatného je preto otázkou, akú cenovku by malo mať lacnejšie predplatné s reklamami. Reálnou možnosťou podľa odborníkov môže byť aj predstavenie verzie s reklamami úplne zadarmo. Podľa odborníkov by takýto krok dával zmysel, predovšetkým vzhľadom na aktuálnu nízku cenu služby a relatívne malý ponúkaný obsah.
Analytik dodáva, že bezplatnou verziou s reklamami by Apple dalo do pozornosti svoju tvorbu širokému diváckemu publiku, čím by si mohlo pripraviť pôdu na ďalšiu expanziu. Bonusom by zároveň bol dodatočný príjem za odvysielané reklamy.
Došli predplatitelia, hľadajú sa alternatívy
Reklamy tak v krátkom čase pribudnú do ďalšej veľkej streamovacej služby. Plány za lacnejšie predplatné s reklamou predstavili Disney+ aj Netflix, HBO Max už na vybraných trhoch s takýmto predplatným funguje.
Prečítaj si aj
Netflix s reklamami má prvý veľký problém. Lacnejšie predplatné prináša háčik
Dôvodov na zavedenie reklamného obsahu je viacero, k najvýraznejším faktorom patrí skutočnosť, že streamovacie služby už na veľkých trhoch vyčerpali možnosti osloviť nových platiacich zákazníkov a začali stagnovať. Nižšou cenou sa preto snažia osloviť ďalšie publikum a chcú tak spraviť v čo najkratšom čase.
Nie je sa čomu čudovať. Analytici napríklad odhadujú, že Netflix lacnejším predplatným s reklamou môže zisky len za prvý rok navýšiť približne o miliardu dolárov a má potenciál získať 60 až 100 miliónov nových predplatiteľov.
Reklamy v obsahu streamovacích služieb sa tak čoskoro stanú realitou. Najskôr na veľkých zahraničných trhoch, neskôr aj v menších krajinách vrátane Slovenska, čo vo svojich plánoch nepriamo potvrdilo aj Disney+.
Čítajte viac z kategórie: Filmy & seriály
Ďakujeme, že čítaš Fontech. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@fontech.sk.
Teraz čítajú
Filmová senzácia tohto roka už je dostupná online. Aj s prekvapením
Netflix predstavil najhorší film roka. Akčná novinka je všetkým na smiech, službe to vadiť nemusí
Svet zasiahla smutná správa. Zomrel legendárny herec a hlas známej postavy z GTA
Nečakané problémy The Last of Us. Kľúčová postava odchádza v najmenej vhodnom čase
Uzavreli kvôli nemu Bratislavu a v Holíči postavili pancierový vlak. Akčný film so slovenskými koreňmi má prvý trailer
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP
Ryanair ustupuje a zavádza štedrejší limit batožiny. Vieme, odkedy zmena začne platiť
9 z 10 Slovákov má cholesterol v červených číslach a netuší o tom. Stačí malá zmena v strave, radia odborníci
VIDEO: Ministerku Šimkovičovú na folklórnom festivale vo Východnej vypískali
Aktuálne: Z liečebne utiekol nebezpečný muž. Polícia žiada, aby sa ho ľudia nesnažili zadržať
Odhalili 4 800 rokov staré tajomstvo: Vedci prečítali DNA muža zo starovekého Egypta
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Európa do neho investovala miliardy eur, teraz ho ľudia nechcú. Predaj energetického zariadenia prudko klesol
- Začala sa neviditeľná vojna o suroviny. Štyri veľmoci spustili tajný plán, aby odstavili Čínu
- Uzavreli kvôli nemu Bratislavu a v Holíči postavili pancierový vlak. Akčný film so slovenskými koreňmi má prvý trailer
- Európa výrazne zbrojí. Budeme mať supertank budúcnosti, spojilo sa už množstvo krajín aj gigantov
- Vymenil som svoje smart hodinky za „Čínu“ a ostal som zarazený. Najväčší predsudok Slovákov je dávno preč
-
- Európa do neho investovala miliardy eur, teraz ho ľudia nechcú. Predaj energetického zariadenia prudko klesol
- Vymenil som svoje smart hodinky za „Čínu“ a ostal som zarazený. Najväčší predsudok Slovákov je dávno preč
- iPhone stráca lesk. Slováci už nechcú míňať za mobily 1000 eur a našli si nového miláčika
- Vedci našli skrytý trik, ako obnoviť zrak. Takéto niečo by ti nikdy nenapadlo
- Šokoval brutalitou aj hereckými hviezdami. Akčný megahit z roku 2022 pokračuje, tu je trailer
-
- Vedci našli skrytý trik, ako obnoviť zrak. Takéto niečo by ti nikdy nenapadlo
- Celý život triedila plasty. Žena neverila vlastným očiam, keď pomocou AirTagu zistila, kde končia
- Európa do neho investovala miliardy eur, teraz ho ľudia nechcú. Predaj energetického zariadenia prudko klesol
- Lacný ako Fabia, výkonný ako Porsche. Známa značka spustila predaj auta s dojazdom 2 000 km
- Stáročia stará záhada má jasnú odpoveď. Vo vnútri Mesiaca našli veľké prekvapenie
Po veľkom výpadku sa Praha opäť rozsvietila. Chaos však zanechal následky
ZSSK čelí kritike: Tisíce študentov prichádzajú o nárok na bezplatnú dopravu
Na toto sme čakali. Banku zmeníš aj z obývačky. Nový systém je spustený
Vláda urobila poriadok s online zmluvami. Nový zákon ochráni spotrebiteľov
Nemecko ide zachraňovať Ukrajinu. Patrioty chce zaplatiť z vlastného
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP