Reklamy pribudnú do obsahu ďalšej globálne známej streamovacej služby. Ako informuje Digiday, kroky na predstavenie lacnejšej verzie bez reklám aktuálne vyvíja Apple TV+, ktoré sa s ich zavedením plánuje poponáhľať. Spoločnosť s plánom cieli už na budúci rok a jedna z možností je, že Apple TV+ s reklamami môže byť dostupné úplne zadarmo.
Už teraz patrí k najlacnejším
Zástupcovia Apple sa v súčasnosti stretávajú s mediálnymi agentúrami a hovoria o možnosti implementácie reklám do ich streamovacej platformy. Podľa viacerých zdrojov chce spoločnosť reklamy do obsahu implementovať čo najrýchlejšie, podmienkou však je, aby reklama nijak neovplyvnila existujúcu základňu predplatiteľov.
Apple TV+ s predplatným 5 € na mesiac a 3-mesačnou skúšobnou dobou zadarmo pre nových majiteľov vybraných zariadení Apple už teraz patrí k najlacnejším globálnym platformám. Pravdou však je, že služba sa obsahovou ponukou s ďalšími veľkými hráčmi nemôže porovnávať a ponúka doslova iba desiatky titulov.
Apple TV+ preto spolieha skôr na kvalitu a v tomto prípade nejde len o prázdny reklamný slogan. Obsah služby patrí k najoceňovanejšiemu spomedzi všetkých platforiem, čo dokázalo aj tohtoročné udeľovanie Emmy.
Vzhľadom na nízku cenu súčasného predplatného je preto otázkou, akú cenovku by malo mať lacnejšie predplatné s reklamami. Reálnou možnosťou podľa odborníkov môže byť aj predstavenie verzie s reklamami úplne zadarmo. Podľa odborníkov by takýto krok dával zmysel, predovšetkým vzhľadom na aktuálnu nízku cenu služby a relatívne malý ponúkaný obsah.
Analytik dodáva, že bezplatnou verziou s reklamami by Apple dalo do pozornosti svoju tvorbu širokému diváckemu publiku, čím by si mohlo pripraviť pôdu na ďalšiu expanziu. Bonusom by zároveň bol dodatočný príjem za odvysielané reklamy.
Došli predplatitelia, hľadajú sa alternatívy
Reklamy tak v krátkom čase pribudnú do ďalšej veľkej streamovacej služby. Plány za lacnejšie predplatné s reklamou predstavili Disney+ aj Netflix, HBO Max už na vybraných trhoch s takýmto predplatným funguje.
Prečítaj si aj
Netflix s reklamami má prvý veľký problém. Lacnejšie predplatné prináša háčik
Dôvodov na zavedenie reklamného obsahu je viacero, k najvýraznejším faktorom patrí skutočnosť, že streamovacie služby už na veľkých trhoch vyčerpali možnosti osloviť nových platiacich zákazníkov a začali stagnovať. Nižšou cenou sa preto snažia osloviť ďalšie publikum a chcú tak spraviť v čo najkratšom čase.
Nie je sa čomu čudovať. Analytici napríklad odhadujú, že Netflix lacnejším predplatným s reklamou môže zisky len za prvý rok navýšiť približne o miliardu dolárov a má potenciál získať 60 až 100 miliónov nových predplatiteľov.
Reklamy v obsahu streamovacích služieb sa tak čoskoro stanú realitou. Najskôr na veľkých zahraničných trhoch, neskôr aj v menších krajinách vrátane Slovenska, čo vo svojich plánoch nepriamo potvrdilo aj Disney+.
Čítajte viac z kategórie: Filmy & seriály
Ďakujeme, že čítaš Fontech. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@fontech.sk.
Teraz čítajú
Mission: Impossible konečne bude online. Tu je dátum a detaily
Máme „čiernu listinu": Ak si sledoval niektorý z týchto seriálov, máš smolu. Pokračovať už nebude
VIDEO: Kultový sitkom sa vracia, takto vyzerá jeho nástupca
Na plátna našich kín dorazil film, z ktorého tuhne krv v žilách. Kritici ho vychválili do nebies
Drakov v ňom neuvidíš. Nástupca Hry o tróny ukáže niečo omnoho lepšie
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP
Renomovaný kardiochirurg odporúča 6 superpotravín, ktoré nahradia mäso: Zlepšia výkon mozgu a dodajú energiu
Lacný zdroj bielkovín znižuje riziko smrti až o 29 %. Podľa odborníkov bol kedysi nezdravý
TOP 5 zmrzlinární v Bratislave: Rebríčku kraľuje rodinný podnik, nechýba ani legenda z roku 1954
Najväčšiu banku Slovenska preberá do rúk Michaela Bauer. V bankovníctve je už 25 rokov
Ukrajina zaútočila hlboko v Rusku: Drony zasiahli kľúčový výrobný komplex
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Najväčší nepriateľ nebol Rus, ale mikro zabijak. Vedci po 200 rokoch odhalili, čo zabilo armádu Napoleona
- Najnovší vynález Číňanov navždy zmení elektromobily. Môže byť nasadený okamžite a pochovať spaľováky
- Hackeri majú nový trik, ako ti ukradnúť heslo. Ak toto spraví tvoj prehliadač, okamžite konaj
- Na Slovensku odštartoval nový operátor. Sľubuje neobmedzené dáta aj balík len za 2 eurá
- Nissan všetkých zaskočil. Nový elektromobil má dojazd 417 km a nízku cenu, ktorá otrasie segmentom
-
- Najnovší vynález Číňanov navždy zmení elektromobily. Môže byť nasadený okamžite a pochovať spaľováky
- Najväčší nepriateľ nebol Rus, ale mikro zabijak. Vedci po 200 rokoch odhalili, čo zabilo armádu Napoleona
- Hackeri majú nový trik, ako ti ukradnúť heslo. Ak toto spraví tvoj prehliadač, okamžite konaj
- Slováci vybabrali s nezáujmom štátu. Kupujú čoraz viac elektromobilov z alternatívneho trhu
- Švajčiari chcú skoncovať s betónom. Domy začnú stavať úplne novým spôsobom (+VIDEO)
-
- Dostali „nôž do chrbta“. Ukrajina v ruských dronoch našla techniku z krajiny, ktorú by nikto nečakal
- Toto sú najväčší „žrúti” elektrickej energie aj slovenských domácností. Víťaz ťa prekvapí
- Na Slovensku odštartoval nový operátor. Sľubuje neobmedzené dáta aj balík len za 2 eurá
- Rusi na Ukrajine testujú smrtiacu zbraň, ktorú roky tajili. Nasadili ju na stíhačky a desí vojakov
- Pre profíkov aj hobby športovcov: Toto je TOP 8 smart hodiniek na trhu
Tesla sa pustí do energetiky. Britom ponúkne elektrinu aj nové možnosti
Pokuty až 18-tisíc eur. Taliansko ide po vodičoch bez kompromisov
Americké čipové legendy ustúpili vláde. Čína ich bude stáť 15 % príjmov
Fico varuje pred skokovým zdražením plynu, tepla aj elektriny. Tvrdí, že má plán, ako to zastaviť
Nagasaki sa ponorilo do ticha. Prešlo 80 rokov od okamihu, ktorý zmenil dejiny
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP