Už budúci rok sa dočkáme pokračovania jednej z najprekvapivejších hier tejto generácie konzol, a to Dying Light 2. Na hre pracuje poľské štúdio Techland, a keďže sa jej vydanie blíži, otázky smerované k autorom hry sa kopia. Na otázku herného sveta sa vyjadril aj režisér Tymon Smektala.

O úspech jednotky sa postarala skvele vyvážená hrateľnosť, kombinujúca pohyb otvoreným svetom parkourovým štýlom, akciu z pohľadu prvej osoby a neustály pocit hrozby z číhajúcej zombie apokalypsy. Táto premisa zabezpečila hre vynikajúcu reputáciu a nadpriemerné hodnotenia, a preto otázka pokračovania, nenechala na seba dlho čakať.

Autori toho s Dying Light 2 sľubujú viac než dosť. Na otázku ohľadom veľkosti hernej plochy, autor hry Tymon Smektala odpovedal vcelku vyhýbavo. Uvádza, že u nich veľkosť sveta nie je prvou prioritou a zameriavajú sa skôr na jeho detailnosť, funkčnosť a uveriteľnosť. Podľa jeho slov, hráč musí mať pocit, že sa do herného sveta môže vžiť naplno.

Týmto chcel Tymon pravdepodobne poukázať na hry, ponúkajúce obrovské, no prázdne herné svety. Takouto stigmou často trpia aj tie najväčšie tituly ako GTA 5, Just Cause 4 alebo Skyrim.

Nenechaj si ujsť
Autori v Doom Eternal touto funkcionalitou riadne zatlačia na nostalgickú pílu

Víziou štúdia Techland nie je vytvárať hry ako na bežiacom páse, bez štipky osobnosti. Chcú ponúkať hernej komunite klenoty, ktoré nebudú pôsobivé len na pohľad, ale poskytnú hráčom pocit stotožnenia sa s herným svetom. Tymon s jeho tímom verí, že k dosahovaniu požadovanej uveriteľnosti im v budúcnosti dopomôžu aj novšie technológie.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú